Jump to content

Nieuwe (gelekte) artwork


Die Hard

Recommended Posts

Rockstar houdt woord, er zijn alweer drie (grote) artworks verschenen. Weliswaar gelekt.

franklin.jpeg

9F.jpeg

buzzard.jpeg

Ben die artworks persoonlijk inmiddels een beetje zat, maar goed, voor de geïnteresseerden. :)

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk! :)

Het kwam me echter nogal bekend voor, dus vandaar ik even ging zoeken. En ik stuitte al snel op de box art van GTA V:

GTA-V-Box-Art.jpg

Alledrie de stukken artwork zijn te vinden op de officiële box art, het zij in een 'geknipte' versie, dus ik weet niet of er echt sprake is van 'lekken'. Aan de andere kant: gezien het feit dat dit de volledige versies zijn van de desbetreffende stukken art work, lijkt het mij niet onwaarschijnlijk dat Rockstar de intentie heeft ze ooit vrij te geven.

Desondanks is het leuk dat er weer wat nieuws is. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wordt niet echt gestoord door al de screens en artwork. Een beetje kijkvoer kan nooit kwaad. Plots gaat er eens wat informatie naast de screens geschreven staan, dat gaat verrassend zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze hebben de Buzzard aangepast: nu word de raket gelijk afgeschoten en valt de raket niet eerst een stukje naar beneden.

Is maar artwork, als we daadwerkelijk een antwoord willen weten op die vraag dan moeten we de screens van de Buzzard analyseren.

Buzzard-GTAV-rear-screenshot.jpg

Dat lijkt niet echt te verschillen met de vorige vorm:

20100423095354!Buzzard-TBOGT-front.jpg

Dus ik denk dat het gewoon hetzelfde zal zijn zoals in TBoGT. Met andere artwork, maar kom.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...