Jump to content

serial number kwijt. help?

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo kheb gta iv al een tijdje niet meer gespeelt en dacht ik ga het nog is installeren en spelen.

maar na alles heb ik het geinstalleert en vroegen ze om serial number ik kijk in mijn doosje en zie dat ik het boekje met de code op kwijt ben geraakt.

toch zou ik het graag spelen iemand een oplossing voor dit probleem?

Geplaatst:

oke danku voor het antwoord wel spijtig maarja zit niks anders op zeker want in dat illegaal downloaden heb ik zeker geen zin en dat is toch veel te veel kans op virussen

Geplaatst:

Aangezien je het spel echt gekocht mag je wel een crack downloaden, en dat is dan legaal. Het is illegaal als je dit download als je het spel niet echt hebt, en daarvoor wordt het meestal gedaan, vandaar dat hier op het forum daarover geen informatie mogen geven. Dus we kunnen je hier niet verder helpen.

Geplaatst:

Dat kunnen we wel, maar doen we niet. Het is niet toegestaan om cracks (of links naar cracks) hier op het forum te posten, simpelweg omdat deze meestal gebruikt wordt voor illegale zaken. Sorry dat jij daar de dupe van moet worden.

Geplaatst:

Eigenlijk heb ik toch maar één HELE goede tip voor je: Let op je code, berg het goed op en zorg niet dat je het kwijtraakt. ;) Sterkte met het zoeken, zowel naar de serial als naar de crack. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...