Jump to content

Is de PS vita je geld waard?


GuitarGuy666

Recommended Posts

Hallo gamend gtaforum,

Ik zit te twijfelen om een PS Vita te kopen. Je kunt er wel de gta stories op spelen die ik heel graag en keer wil

spelen, en nog vele andere vette games. Nu is mijn vraag: is de 250 euro dit apparaat het geld waard, of is

het een slecht ding waar je vrij snel mee uitgespeeld bent?

Er zijn een aantal games die ik voor de vita wil halen zoals:

GTA stories

Rayman origins

Uncharted golden abbys

unit 13

Killzone mercinary

Black ops declassified

Gelieve alleen mensen reageren die een ervaring met het apparaat hebben.

Supergagamer

Bewerkt: door supergtagamer
Link to comment
Delen op andere websites

Koop het apparaat niet, voor hetzelfde geld koop je een PS3 met veel meer gamesaanbod die nog jaren lang ondersteunt word door Sony. De GTA Stories kun je ook op een tweedehands PS2 spelen al bijvoorbeeld, en Black ops declassified is de slechtste game in tijden op een handheld. Rayman Origins kun je ook op de PS3/Xbox 360 kopen voor 20 euro, alleen Uncharted en Unit 13 zijn de moeite waard. Die games had ik bij mijn PSVita gekocht, alleen na die 2 games uitgespeeld te hebben had ik het apparaat meteen weer weg gedaan. Het games aanbod is te karig, en de PSVita word slecht ondersteunt. En als je al een PS3 hebt dan zou ik je geld lekker besteden aan goede games die je nog niet gespeeld heb, ik kan me niet voorstellen dat je alles al hebt gespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Op zich is de PSV een erg goede handheld(de krachtigste die er is), het grootste probleem is dat er gewoon erg weinig games voor uit komen (laat staan super goede), zelf vond ik AC liberation ook wel goed. Maar zoals Sjaakswabber al zei kan je de meeste games ook ergens anders op spelen. En man koop zo snel mogelijk de GTA stories. Een tegenargument is dat de PSV eigenlijk een "next gen" handheld is, waar de PSP bij de PS2/3 verbonden was. De PSV verbonden zal zijn met de PS4, dus wanner die zal uitkomen zal de PSV ook een boost krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wilde eigenlijk een console voor "on the go" kopen. Geen vaste console. Dus is dit als handheld een goede console?

Dat ligt er ook een beetje aan wat voor games jij graag speelt. Speel jij liever games die wat ''volwassener'' zijn, zoals bijvoorbeeld GTA, dan zou ik zeker voor de PSV gaan als handheld. Vooral als de PS4 uitkomt zal ,zoals al eerder gezegd, de PSV waarschijnlijk een flinke boost krijgen door de nieuwe ondersteuning die er bij komt.

Met het kopen van de PSV zou ik trouwens nog even wachten tot de PS4 uitkomt, om te kijken of deze voorspelling echt uitkomt. Ook is de PSV dan waarschijnlijk wat goedkoper.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een PSVita en kan je zeggen: koop dat ding niet. Je bent er erg snel op uitgekeken en de PSVita

zal al gauw in de kast verdwijnen. Games aanbod is heel erg klein en je kunt er niet veel mee doen, eigenlijk helemaal niks.

En het is ook zo dat je verplicht een geheugenkaart erbij moeten en dat is dan ook weer helemaal niet goedkoop,

want je bent al gauw 20 euro kwijt aan een onzinnige geheugenkaart van 4GB. Wat is 4GB tegenwoordig nou??

Alleen de 8GB versie kost al gauw 30 of 40 euro. Het is het niet waard om zo een hoop geld neer te leggen

waar je er eigenlijk helemaal niets aan hebt. 250 euro, de volle pond voor iets dat gauw de kast verdwijnt.

Sony heeft zich niet aan het belofte gehouden zoals dat er veel meer games uit zullen komen voor de PSita

en ondertussen is de PSV iets meer dan een anderhalf jaar oud en is er tot heden nog steeds niks veranderd.

Wanneer de PS4 uitkomt, koop dan de PSV pas als er echt goeie games uitkomen en niet eentje waar je de PSV kunt gebruiken als een controller.

Je hebt veel meer aan een PS3 dan een overkill peperdure shit. Een PS3 ben je er goedkoper uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...