Nosso Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 ik heb nog wat gevonden waarmee je nog duidelijker kan zien dat area 69 op area 51 is gebaseerd namelijk: ten zuiden van Area 69 en ten noorden van Green Palms. als je dan naar de grond kijkt zie je dat er allemaal scheuren in de grond zijn vlakbij area 51 is ook zo'n soort gebeid dat Groom Lake heet (dat vroeger een meer was en nu een opgedroogde vlakte is) het is maar een klein detail maar toch.
P-Jamma Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 ik heb nog wat gevonden waarmee je nog duidelijker kan zien dat area 69 op area 51 is gebaseerd namelijk:ten zuiden van Area 69 en ten noorden van Green Palms. als je dan naar de grond kijkt zie je dat er allemaal scheuren in de grond zijn vlakbij area 51 is ook zo'n soort gebeid dat Groom Lake heet (dat vroeger een meer was en nu een opgedroogde vlakte is) het is maar een klein detail maar toch. Dat is waarschijnlijk ook een "gebied" dat in het egt bestaat.. en dat ze er in San Andreas ook in hebben gestopt... net zoals alle andere Verwijzingen naar "Real Life".
Nosso Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 ja je hebt gelijk je moet trouwens ten noordwesten van green palms kijken
P-Jamma Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 ja je hebt gelijkje moet trouwens ten noordwesten van green palms kijken Jep.. dat is dat hele droge gebied... waarbij er allemaal scheuren in de aarde zitten... zoals je al zei, dit is vroeger een meer geweest... 'k wist eigenlijk nog niet dat Rockstar dit ook uit de realiteit heeft gehaald
Robin64 Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 Hier heb je een luchtfoto. Het witte deel is groom lake
P-Jamma Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Hier heb je een luchtfoto. Het witte deel is groom lake Aha! Noemen ze dit niet de "ZoutWoestein" of is dit weer wat anders? :blink:
W3sl3y Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 weet iemand wanneer het meer is opgedroogt?
P-Jamma Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 weet iemand wanneer het meer is opgedroogt? Volgens mij al heel lang geleden... Je ziet wel eens Cowboy films waarin ze het over de Zoutwoestein hebben... Dus ik denk dat die Vlakte al zeer lang bestaat
W3sl3y Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Ik had gehoopt dat je ging zeggen: 1969 oke Goed gevonden trouwens B)
Roxx0rz Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 kan je er op lopen? of is het echt water
SWYV Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 kan je er op lopen? of is het echt water nee er is helemaal geen water wat jij ziet op die screen, is helemaal uitgedroogd en natuurlijk kun jij erop lopen
Maximus Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 bij die bar die 'lil probe inn heet, moet je naar de kamer gaan achter die serveerster(weet niet hoe het heet) staan daar ufo foto's
Robienske Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Ik heb onlangs een boek erover gelezen. De zoutwoestijn was er al in de tijd van de comboys. Je had een gids nodig, anders zakte je weg in het zout. De gids wist de juiste weg over de moerassige zoutvlakte, stapte je naast het verharde pad, verzoop je in het zout. Volgens mij is het meer nu helemaal hard geworden en kan je er niet meer doorzakken.
Tha CheatMaster Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 kan je er op lopen? of is het echt water Je kan er inderdaad inlopen en ik dacht dat er middenin een soort vulkaantje of zoiets is dat water naar boven spuit, een fontein dus.
Recommended Posts