Jump to content

bluescreen


Lars

Recommended Posts

Qua Specificaties zit je niet verkeerd, alleen het geheugen zou te weinig kunnen zijn: Windows 7 32 bits heeft genoeg aan 1 GB om te draaien, maar het is genoeg om helemaal vloeiend te lopen. Voor de minimum eisen staat bij GTA San Andreas 512 Mb, gecombineerd met het geheugengebruik van Windows 7 kan de computer een te kort aan geheugen hebben. Ik weet niet hoe groot je wisselbestand/swapfile is, maar als deze te klein is kan dit problemen opleveren. Zou je de fout code kunnen posten?

Bewerkt: door gtaissuper
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag mij nog serieus af hoe jij er zelfs maar in slaagt om Windows 7 Ultimate te draaien op zo'n oude bak. Die PC is echt veel te slecht. Ik moet nu gokken, maar ik denk dat het BlueScreen veroorzaakt wordt door een component die meer stroomt vraagt dan de voeding kan leveren. De tool geeft geen informatie over de voeding of het vermogen er van, maar ik vermoed dat het vermogen niet meer zal zijn dan 300 Watt.

Link to comment
Delen op andere websites

@gtaissuper

als ik bluescreen krijg heb ik dat maar 1/2 seconden. Dan start ie geqoon weee op.ik heb al iets geprobeert met Deze computer om automatisch uitschakelen uittezetten maar dat werkt ook niet.

@BigBos

win 7 ultimate daarop laten draaien is niet moeilijk.

Vooral omdat dat er al standaard opzat.

Link to comment
Delen op andere websites

@gtaissuper

als ik bluescreen krijg heb ik dat maar 1/2 seconden. Dan start ie geqoon weee op.ik heb al iets geprobeert met Deze computer om automatisch uitschakelen uittezetten maar dat werkt ook niet.

Dat vermoedde ik al. Ga naar de Geavanceerde systeeminstellingen (Configuratiescherm -> Systeem en beveiliging -> Systeem) en kies Opstart- en herstelinstellingen Vink in het schermpje dat verschijnt de functie De computer automatisch opnieuw opstarten uit. Nu moet je computer handmatig opnieuw starten als je een Blue screen krijgt. Je kunt nu wel de fout code noteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat heb ik al gedaan. Maar nu gaat ie weer afsluiten 1 sec bluescreen. En als ik restart krijg ik zo'n help venster van windows support dan staat er info maar geen foutcode zoals 0x000050 ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Mn pc is niet te slecht om windows 7 tedraaien. Alles draait gewoon vloeiend. Allee als ik gta san andreas start krijg ik bluescreen. Trouwens het is een acer geen intel. En het komt door de voeding. Iets in mn pc vraagt om voeding die ie niet kan leveren

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...