Davedavy Geplaatst: 23 mei 2013 Rapport Geplaatst: 23 mei 2013 (bewerkt) Laura Jansen en Waylon vind ik allebei prima opties. Jansen heeft nu wel al wat kleine hitjes op haar naam staan en ik denk dat zo'n meid het wel goed zal doen bij de kijkers in andere landen. Ook Waylon kan mijn inziens hoge ogen gooien; met z'n kuif en typische muziekstijl plus een goede stem denk ik dat we een redelijke kans hebben om door te stromen naar de finale. Maar naast deze twee artiesten van Nederlandse bodem denk ik ook dat een combinatie van Nielson en Miss Montreal goed zou kunnen werken. Met hun nummer 'Hoe' hebben ze laten zien dat ze wel degelijk (commercieel) leuke plaatjes kunnen schrijven, dus waarom deze twee niet afvaardigen? Tot slot vind ik Douwe Bob Posthuma ook de potentie hebben voor een finaleplek. Om eerlijk te zijn heb ik niet al te veel met het songfestival, al is het wel leuk om er eventjes naar te kijken/luisteren. De band waar ik gelijk aan dacht: Doe Maar. Ik zie het wel zitten, als Doe Maar volgend jaar op het podium staat in Kopenhagen. Het is gewoon eens héél iets anders, en dat lijkt mij juist wel leuk. Een DJ of iets dergelijks lijkt mij dan weer niks, maar da's mijn mening. Dan komen we weer niet in de finale's :/ We moeten tactisch kijken, niet Hollands. Overigens, waar haal jij vandaan dat we als we volgende keer geen DJ sturen we 'weer' niet in de finale komen? Waar haal jij vandaan dat ik zei dat als we geen DJ sturen we niet in de finale komen? Dat heb ik niet gezegd, echter een combi is gewoon ideaal in mijn ogen. Vele landen zijn enorm fan van onze DJ's. Ik heb ook nergens gezegd dat ze mee het podium op moeten, dat maak jij ervan. Bewerkt: 26 mei 2013 door Davedavy Reageren
Venzio Geplaatst: 23 mei 2013 Rapport Geplaatst: 23 mei 2013 En die Eva Simons? Die staat ook in het voorprogramma van Beyoncé en heeft toch al wel wat leuke nummers. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 23 mei 2013 Rapport Geplaatst: 23 mei 2013 De Nederlandse dj's zijn inderdaad internationaal vermaard, maar is dat publiek hetzelfde publiek dat een ESF trekt? Bovendien betekent de S nog altijd dat er live gezongen moet worden, dat de nadruk daar op ligt en niet op een eventuele dj op de achtergrond. Een dj lijkt mij niet meteen de winnende formule. Reageren
Cabyon Geplaatst: 15 maart 2014 Rapport Geplaatst: 15 maart 2014 Eh, ja, een hele tijd later... Waylon en Ilse DeLange a.k.a. The Common Linnets zijn het dus geworden. Hun nummer heet Calm After The Storm en ik vind het een lekker nummer, alhoewel je het wel vaker moet horen dan één keer om 't leuk te vinden. Maandag komt de videoclip uit, hieronder de officiële audio. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 maart 2014 Rapport Geplaatst: 15 maart 2014 Ik vind het vreselijk. Heb de hele tijd het gevoel "en nu gaat het komen", maar komt het niet. En een liedje voor het songfestival moet gelijk pakkend zijn, want je moet al stemmen halen na de eerste keer dat mensen het horen. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 15 maart 2014 Rapport Geplaatst: 15 maart 2014 Vind het wel een mooi nummer, maar het te rustig voor mijn gevoel. Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Geplaatst: 17 maart 2014 België heeft gisterenavond gekozen voor Axel Hirsoux met het nummer Mother. http://www.youtube.com/watch?v=zKiskf9Xi44 Het nummer is best oké. Maar de Semi-Finale zal loodzwaar zijn vrees ik (Azerbeidzjan, Oekraïne, Rusland...) Het zal geen Songfestival worden met de lage landen samen denk ik... Reageren
Rutger. Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Geplaatst: 17 maart 2014 (bewerkt) Ik vind het vreselijk. Heb de hele tijd het gevoel "en nu gaat het komen", maar komt het niet. En een liedje voor het songfestival moet gelijk pakkend zijn, want je moet al stemmen halen na de eerste keer dat mensen het horen. Exact! De Kwis nam met die insteek afgelopen zaterdag het lied van Ilse en Waylon mooi op de hak: Edit: Het begint rond 0:23 Bewerkt: 17 maart 2014 door Rutger. Reageren
Thundercover Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Geplaatst: 17 maart 2014 Geweldig! Ik zeg: inzenden! Reageren
Dotz Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Geplaatst: 17 maart 2014 Rinus, en dan maak ik niet eens een grapje. Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Geplaatst: 17 maart 2014 Allesinds zal Nederland en België tegen 'goed presterende landen' concurreren! Eén positief ding, we kunnen net zoals vorig jaar meedoen met vriendjespolitiek Alvast mijn nummer één lied van de Semi-Final is Hongarije: Reageren
Venzio Geplaatst: 6 mei 2014 Rapport Geplaatst: 6 mei 2014 Vanavond de eerste halve finale, met Nederland! Zijn jullie aan het kijken en hoe schat je onze kansen dan in? Buitenlandse media zijn blijkbaar laaiend enthousiast over Waylon en Ilse, ik moet het nog maar zien.. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 6 mei 2014 Rapport Geplaatst: 6 mei 2014 Ik ben aan het kijken en ik ben zeer benieuwd hoeveel valse noten ik kan noteren Reageren
SpacyColours Geplaatst: 6 mei 2014 Rapport Geplaatst: 6 mei 2014 Ik hoorde dat een aantal landen expres proberen om niet te winnen omdat ze anders die shit moeten gaan organiseren waar ze geen geld en/of ruimte voor hebben. Wat dat betreft hoop ik ook vurig dat Nederland niet wint. Tenzij Laura Jansen meedoet, want ik ben nog steeds verliefd op haar. Reageren
NicolaB Geplaatst: 6 mei 2014 Rapport Geplaatst: 6 mei 2014 Ik kijk het nu. Die Axel van België was op zich niet slecht, maar hij mag wat meer verschil in toon hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.