PrioX Geplaatst: 17 mei 2014 Rapport Geplaatst: 17 mei 2014 Ik wilde me Xbox One gaan pre-orderen. Maar er zijn nog geen bundels waar ik echt fan van ben. Hopelijk komt er nog eentje samen met Watch_Dogs. Reageren
TrueSkum Geplaatst: 6 juni 2014 Rapport Geplaatst: 6 juni 2014 Ik heb de Benelux editie gepreorderd, maar de games die erbij zitten is nog niet bekend, hopelijk wat goeie titels. Reageren
Froodooo Geplaatst: 6 juni 2014 Rapport Geplaatst: 6 juni 2014 Ik heb de Benelux editie gepreorderd, maar de games die erbij zitten is nog niet bekend, hopelijk wat goeie titels. Waarom pre-orderen? De console is volgens mij al een tijdje in Nederland te koop, bijvoorbeeld bij de Mediamarkt. Alleen heb je dan wel een Duitse versie, maar die kun je volgens mij gewoon switchen naar de Engelse taal. Reageren
TrueSkum Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Geplaatst: 8 juni 2014 Ik ga geen 550 euro betalen voor een kale Xbox One en dan nog spellen erbij kopen van 65 euro, nee dan wacht ik liever op de Benelux Editie waar 2 spellen erbij zitten voor 500 euro, scheelt een hoop centen Reageren
Froodooo Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Geplaatst: 8 juni 2014 Fair enough, dat lijkt me inderdaad een goede reden en het wachten waard. Reageren
TrueSkum Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Geplaatst: 8 juni 2014 Jazeker en daarnaast kan ik me nog prima vermaken met de huidige consoles en PC Reageren
TekaLoca Geplaatst: 10 juni 2014 Rapport Geplaatst: 10 juni 2014 Al deze nieuwe games laten mij toch weer sterk twijfelen om de Xbox One vroeger te halen dan gepland. Normaal gezien zou ik hem dit jaar nog niet kopen, maar nu wordt het erg moeilijk. Ik vrees er trouwens voor dat hij dit jaar al afgeprijsd zal worden, gezien hij nog maar officieel uitkomt in september Reageren
TekaLoca Geplaatst: 10 juni 2014 Rapport Geplaatst: 10 juni 2014 Dat weet ik, maar ik hoopte dat hij al gedaald zou zijn tegen dan, maar helaas. Reageren
TrueSkum Geplaatst: 10 juni 2014 Rapport Geplaatst: 10 juni 2014 Ik vind het nog wel een redelijke prijs, trouwens datum is bekend het is 5 september. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 10 juni 2014 Rapport Geplaatst: 10 juni 2014 Bwah, je moet het ervoor over hebben. Ik ga kijken wat mijn budget zal zijn in september en dan ga ik een beslissing nemen. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 10 juni 2014 Rapport Geplaatst: 10 juni 2014 Ik dacht dat de release op 27 september was, of haal ik nou weer allerlei dingen door elkaar? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 10 juni 2014 Rapport Geplaatst: 10 juni 2014 Op de Belgische facebookpagina van Xbox: 100% legit Reageren
TekaLoca Geplaatst: 16 juni 2014 Rapport Geplaatst: 16 juni 2014 Mijn excuses voor de dubbelpost, maar ik begin voor de zoveelste keer weer te twijfelen. Een PS4-speler vertelde mij dat de PS4 betere graphics heeft, of iets in dat genre. Hij zei dat 1080p ontbreekt op de Xbox One. Nu, ik ben een complete noob als het gaat om dit soort dingen. Is er een verschil in graphics? Reageren
TrueSkum Geplaatst: 17 juni 2014 Rapport Geplaatst: 17 juni 2014 Volgens mij heeft de PS4 wel iets betere specs maar Xbox ondersteunt 1080 wel gewoon. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.