Jump to content

rare dingen uitleggen

Tibo

Recommended Posts

Ik vraag me nu al een tijd af wat blue hell & armax is, en dat is met Liberty city.

Ik heb met zoekfunctie gezocht (jawel) alle berichten bekeken maar ik ben nog geen appel wijzer geworden. Tzal wel aan mij liggen...

Enkele vraagjes:

Wat is blue Hell?

Hoe kom je er (Leg het aub uit met meer woorden dan 6)

wat is armax?

Hoe kom je in Liberty city als je er kan komen

dat zal het zijn.

Kan niemand eens de moeite nemen om deze hele zooi uit te leggen zoals hij dat zou proberen aan een kind van 4 met een IQ van 6??

Ik zou dankbaar zijn.

P.S. Gelieve niet direct te zagen over die zoekfunctie en weetik veel wat want daar schiet niemand mee op, ik ben dat gedoe met die zoekfunctie helemaal beu. en dan beweren dat dit "hét gezelligste forum van Nederland is" Niet dus

nu ja, kga wel wat gaan gamen en een beetje zwijgen.

Delen op andere websites

Ik vraag me nu al een tijd af wat blue hell & armax is, en dat is met Liberty city.

Ik heb met zoekfunctie gezocht (jawel) alle berichten bekeken maar ik ben nog geen appel wijzer geworden. Tzal wel aan mij liggen...

Enkele vraagjes:

Wat is blue Hell?

wat is armax?

dat zal het zijn.

Kan niemand eens de moeite nemen om deze hele zooi uit te leggen zoals hij dat zou proberen aan een kind van 4 met een IQ van 6??

Ik zou dankbaar zijn.

P.S. Gelieve niet direct te zagen over die zoekfunctie en weetik veel wat want daar schiet niemand mee op, ik ben dat gedoe met die zoekfunctie helemaal beu. en dan beweren dat dit "hét gezelligste forum van Nederland is" Niet dus

het enige wat ik je kan uitleggen is wat Armax is.

Armax is een cheatdisc die je kan kopen in verschillende (internet)winkels. Armax is ook voor meerdere spellen dan alleen maar GTA. Je hebt ook andere cheats dan de gewone cheats. Bijv:

- All tags

- Geen water

- Freeze Mission Timer

en meer ;) . Over Blue Hell weet ik heel weinig :( .

Hoop dat dit wat helpt ;) .

Bewerkt: door Big Smoke
Delen op andere websites

Je kan alleen in liberty city komen in een missie, er is wel een truck voor,

gebruik daarvoor de zoekfunctie. De missie heet "Saint's Marks Bistro".

Bleu hell is als je via de Truck naar Liberty city gaat, dan moet je daar door heen, dan is het helemaal blauw.

Delen op andere websites

bleu hell, tis eigenlijk zwarte hell want tis alleen maar zwart bij mij.

daar kom je in door naar gym van los santos te gaan en die 4 mensen er in te vermoorden met een gewapen en dan doe je de jetpak cheat en ga je naat de duer van de gym en dan stij je met de jetpach op en viola je bent in zwarte hell

Delen op andere websites

Er zijn volgens mij wel meer blue hells.

Als je in de gym van LS stapt en dan de jetpack-code doet en vervogens omhoog gaat,dan kom je ook in een blue hell. ;)

EDIT:MNC3 was me voor.

Bewerkt: door *MARCO*
Delen op andere websites

Enkele vraagjes:

Wat is blue Hell?

wat is armax?

dat zal het zijn.

Ik zou dankbaar zijn.

jij praat over IQ? okay dan...

blue hell is de wereld van san andreas maar dan onder de grond..je hebt gaten in het spel waar je daar doorheen kan zakken en als je dan omhoog kijkt zie je de wereld van onderen

armax is een cheat-cd voor ps2...zoiets als een trainer voor pc

en in liberty city kom je in 1 missie in het spel....als je er weer heen wilt moet je GTA III kopen. :blink:

Delen op andere websites

Er zijn volgens mij wel meer blue hells.

Als je in de gym van LS stapt en dan de jetpack-code doet en vervogens omhoog gaat,dan kom je ook in een blue hell. ;)

EDIT:MNC3 was me voor.

dat is geen bleu hell maar de "hidden interiors"

het verschil is dat bleu hell de wereld gezien vanaf onderen is en hidden interiors is een kaart met alle plekken erop waar je in missies komt en later niet meer inkan zoals de crack-house, of een tattoo-shop die in het spel niet voorkomt en waar je tattoos kunt laten zetten die je nergens anders kan laten zetten

okay ik weet het......dubbelpost...maar hoe kan ik anders mijn medemens helpen? <_<

Bewerkt: door hanff
Delen op andere websites

bleu hell, tis eigenlijk zwarte hell want tis alleen maar zwart bij mij.

daar kom je in door naar gym van los santos te gaan en die 4 mensen er in te vermoorden met een gewapen en dan doe je de jetpak cheat en ga je naat de duer van de gym en dan stij je met de jetpach op en viola je bent in zwarte hell

wat jij bedoeld is hidden interiors...geen bleu hell...dat is wat anders

Delen op andere websites

De mensen weten het verschil niet eens tussen Black Hell en Blue Hell

<_<

Blue Hell: Wereld waar je alles van onder af ziet, als te ver naar beneden gaat, ga je terug naar de oppervlakte

Black Hell (ookwel Interior Heaven/Hell): In de Black Hell, kun je de normale wereld niet zien, je ziet echter wel andere winkels, kappers, kamers, hotels, enz. waar je in kan, er zijn verschillende soorten van de Black Hell (Zero Hell, Wardrobe Hell, B Dup Hell, etc)

ARMAX: Cheat-apparaat voor de Playstation 2, waarbij je cheats die niet in het spel zitten, kan invoegen

Ik hoop duidelijk genoeg te zijn :puh:

Bewerkt: door ICE COLD KILLA
Delen op andere websites

okay ik weet het......dubbelpost...maar hoe kan ik anders mijn medemens helpen? <_<

Euhm, door de p_edit.gif/p_edit.gif knop te gebruiken. ;)

dan kan ik nog steeds niet op 2 verschillende vragen antwoord geven.....stom he?

dus ik moet wel dubbelposten anders wordt alles zo onoverzichtelijk en begrijpt niemand meer iets van wat ik wil zeggen.....en dat is de enige reden dat ik hier op het forum zit.....mensen helpen....ikzelf heb het spel al 3 keer uitgespeeld en ken de stad op mijn duimpje.....dus

Delen op andere websites

dan kan ik nog steeds niet op 2 verschillende vragen antwoord geven.....stom he?

dus ik moet wel dubbelposten anders wordt alles zo onoverzichtelijk en begrijpt niemand meer iets van wat ik wil zeggen.....en dat is de enige reden dat ik hier op het forum zit.....mensen helpen....ikzelf heb het spel al 3 keer uitgespeeld en ken de stad op mijn duimpje.....dus

Kijk eens naar de post van ICK...

Die beantwoordt 3 vragen. :rolleyes:

En het is overzichtelijk.

Bewerkt: door gertjeu
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...