Jump to content
Joriz

GTA5 Special Edition en Collector's Edition Details bekend!

De details van Grand Theft Auto V special edition en collectors edition zijn bekend. Vooral mooi is dat we het eerste stukje kaart van GTA5 zien!

med_gallery_1_151_2629876.jpg

De Grand Theft Auto V Special Edition bevat:

• Natuurlijk een exemplaar van Grand Theft Auto V

• Collectible SteelBook with Exclusive Artwork
    De speciale steelbook bevat exclusieve artwork van Michael, Trevor and Franklin.

• Blueprint Map
    Grote kaart van 55 cm bij 68 cm met daarop een blueprint kijk op Los Santos, Blaine County. Natuurlijk bevat de kaart ook allerlei cryptische markeringen die je als 'zelfstandig ondernemer' in GTA5 maar al te goed kan gebruiken.

• Special Ability Boost
    Michael, Franklin en Trevor hebben allemaal hun unieke speciale eigenschap. Met deze boost is de special ability bar 25% sneller vol. Handig icon_rolleyes.gif

• Stunt Plane Trials
    Single player Stunt Plane Trials geven je extra uitdagingen in de lucht boven Los Santos en Blaine County.

• Bonus Outfits, Tattoos and More
    Michael, Franklin en Trevor hebben meer outfits in hun kledingkast en karakter specifieke tatoeages. Daarnaast kan je nog extra specifieke kleding krijgen bij winkels in Los Santos en Blaine County.
  • Additional Weapons
    In singleplayer heb je een Pistol .50, Bullpup Shotgun and melee Hammer wapens gratis indien je bij Ammunation naar binnen loopt.

med_gallery_1_151_1146314.jpg

De Grand Theft Auto V Collector’s Edition bevat naast alles van de Grand Theft Auto V Special Edition het volgende:

• Grand Theft Auto V Security Deposit Bag with Logo Key
    Geinspireerd door de bankovervallen in Grand Theft Auto V, deze speciaal gemaakte 27 cm bij x 22 cm geldzak natuurlijk met details zoals slot en Rockstar Games logo.

• Grand Theft Auto V New Era 9FIFTY™ Snapback Cap
    Deze nice pet van het merk New Era 9FIFTY™ bevat een geborduurd logo van Los Santos aan de voorkant en een ingenaaid Rockstar Games logo en Grand Theft Auto ‘V’ logo aan de zijkanten. De pet is natuurlijk verstelbaar.

• Custom Characters for Grand Theft Auto Online
    Je kan als classic Grand Theft Auto karakter Grand Theft Auto online spelen.

• Unique Vehicles and Garage Property
    Spelers ontvangen direct een garages om getunede bijzondere voertuigen in te zetten. De garages bevatten een 1930’s style Hotknife hotrod en een CarbonRS motorfiets. In Grand Theft Auto Online,hebben spelers toegang tot de high-end Khamelion elektrische auto (parodie op de Tesla).

Natuurlijk gaan deze extra's en spelers voordelen ook geld kosten. In Nederland kost de Grand Theft Auto V Collector’s Edition circa €120,- en de Grand Theft Auto V Special Edition circa €80,-. Iedereen die reserveert (ook de normale versie) krijgt toegang tot het besturen van de Atomic Blimp.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Ik vind een kwalitatief goed spel naar de iPad brengen, en hem dan voor 5 euro verkopen, en af en toe ook nog eens gratis maken, niet echt om geld schooien. Ik vind het driedubbele van het spel vragen voor een extra pet, ingame wapens, ingame auto's, ingame outfits en een kaart wel geldklopperij.

Aan de andere kant zou ik wel wat rustiger worden als Rockstar nu ook even direct zegt dat de ingame bonussen later ook voor een zacht prijsje van 480 MS Points gebundeld op de Xbox Marketplace komen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind een kwalitatief goed spel naar de iPad brengen porten, en hem dan voor 5 euro verkopen, en af en toe ook nog eens gratis maken, niet echt om geld schooien.

Even je post verbeterd..De GTA's, uitgezonderd van GTA 2 en lager zijn voor zover ik weet nooit gratis geweest.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Het is een bedrijf, logisch dat het uit is op geld. De manier waarop, dat is wat belangrijk is. Door goede spellen te recycleren voor platformen of door pixelwapentjes en -kleertjes te verkopen.

Op het eerste heb ik niets tegen. Rockstar heeft zeer goede spellen gemaakt. Die games zijn het soms niet waard om enkel op het oude platform te blijven hangen. Als ik een persoonlijke vergelijking geef: als ik een jaar oefen voor een toneelstuk, wil ik er ook het maximum van uithalen. Zoveel mogelijk publiek en als het kan zoveel mogelijk opvoeringen. Als een bedrijf als EA echter zoiets zou flikken, zou het al een stuk minder aantrekkelijk zijn. Stel je voor dat ze oude Fifa opnieuw uitbrengen voor de huidige generatie, of een van hun talloze kopies van Battlefield. Dat zou gewoon niet werken. Er zijn wel andere games die ze eventueel naar een nieuw platform kunnen halen, maar lang niet zoveel als Rockstar.

Tegen de tweede manier van geld verdienen heb ik wel iets, want het is gewoon onzin om geld uit te geven uit iets wat uit een paar stipjes bestaat.

Aan de andere kant zou ik wel wat rustiger worden als Rockstar nu ook even direct zegt dat de ingame bonussen later ook voor een zacht prijsje van 480 MS Points gebundeld op de Xbox Marketplace komen.

Ik denk dat dit later wel mogelijk zou kunnen zijn. Al heb ik nog nooit iets gekocht via PSN en ben ik ook niet direct van plan om dat te veranderen voor wat digitale dingetjes.

Bewerkt: door thebig

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

GTA 3 heb ik op mijn iPod staan, en ik heb er niks voor betaald. GTA Vice City is volgens mij op de App Store ook wel een paar daagjes gratis geweest.

Bewerkt: door Forumrunner

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Oh, mijn fout. Maar 1,79 euro is nog steeds wel heel weinig voor een van de beste games in de geschiedenis van games.

En ik denk trouwens dat de komst van die 'Faster regenerating special ability' tegen betaling ook wel eens het einde van de 'Health' en 'Lose Wanted' cheats kan worden. Anders is die ability best wel nutteloos.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Volgens mij komt 'ie ook gewoon naar Nederland, anders zouden ze geen pre-order links van de Bart Smit/bol.com/Intertoys/etc. erop zetten :puh:

Bewerkt: door _Night-Men_

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zie net ook in de hoofdpost dat de collector's edition in Nederland maar 100 euro gaat kosten. dat vind ik toch een veel betere deal. Die zou ik misschien nog wel willen kopen.

EDIT: Waar komt alle informatie uit de hoofdpost vandaan? Kan het nergens vinden.

Bewerkt: door Forumrunner

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

De Bart Smit. Prijzen lijken me sterk, 150 dollar = 118 euro omgerekend. Alhoewel, op rockstargames.com is de SE voor 80 euro, CE weet ik niet. Prijzen in de hoofdpost zijn zelfde als van de Bart Smit, dat wel ;)

Alhoewel, een webshop in Duitsland (volgens mij Amazon) heeft de CE voor 130 euro...

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Zeer interessant dit allemaal. Ik wist al wel dat ik de game zou gaan pre-orderen, maar nu weet ik echt niet welke versie het gaat worden. Gelukkig heb ik nog even om te wikken en te wegen, dat zal ik dan ook zeker gaan doen.

EDIT: Waar komt alle informatie uit de hoofdpost vandaan? Kan het nergens vinden.

Geheime lijntjes cool2.gif

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ingame extra's? Bullshit. Wat mij betreft mag R* al die bullshit diep in hun keelgat duwen tot in hun Venus. (V gaat weg en de e is de a).

Ze volgen dus echt de weg van EA en Activsion. Tja, leuk voor de diehard fans maar de prijzen zijn het niet waard en al helemaal niet voor ingame extra's bullshit.

Tenminste 1 die het met mij eens is !

Zoveel geld neerleggen voor een paar ingame extra's. Dit gaat echt de kant op van microtransacties zoals EA dat doet. Of Activion of allebei.

Ik heb trouwens de DLC's van GTAIV nooit kunnen spelen en heb ik dus heel wat gemist. Als R* weer deze stap gaat nemen,

dan hoeft het voor mij niet meer.

ik heb ze wel gedaan maar dat was ook gewoon echt als je beide gta's deed had je net zoon mooie gta IV haast dus die waren het geld nog wel waard maar dit is gewoon troep waar je gewoon haast niets mee kan :S #MijnMening

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Dus als ik nu de Grand Theft Auto V Collector's Edition pre-order krijg ik de special editon, alle extra dingen die je kan krijgen en ik kan dan die zeppelin besturen, toch? En dat pre-order betekend bestellen bij bijvoorbeeld wehkamp toch?

Dan ga ik denk ik die GTA V Collector's Edition bestellen. Een keertje :puh:

Tja, misschien stomme vraag maar ik koop normaal heel simpel een spelletje uit de winkel, klaar. Pre-order en speciale edition's heb ik nog nooit gekocht of zo :puh:

Bewerkt: door GTAKevin023

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

En dat pre-order betekend bestellen bij bijvoorbeeld wehkamp toch?

Pre-order betekent niets meer dan dat je hem van tevoren bestelt, zodat er in de winkel van jouw keuze een exemplaar voor je klaar ligt op de dag van release. Als je hem bij een webwinkel bestelt, dan sturen ze hem op bij de release.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...