Jump to content
Joriz

GTA5 Special Edition en Collector's Edition Details bekend!

De details van Grand Theft Auto V special edition en collectors edition zijn bekend. Vooral mooi is dat we het eerste stukje kaart van GTA5 zien!

med_gallery_1_151_2629876.jpg

De Grand Theft Auto V Special Edition bevat:

• Natuurlijk een exemplaar van Grand Theft Auto V

• Collectible SteelBook with Exclusive Artwork
    De speciale steelbook bevat exclusieve artwork van Michael, Trevor and Franklin.

• Blueprint Map
    Grote kaart van 55 cm bij 68 cm met daarop een blueprint kijk op Los Santos, Blaine County. Natuurlijk bevat de kaart ook allerlei cryptische markeringen die je als 'zelfstandig ondernemer' in GTA5 maar al te goed kan gebruiken.

• Special Ability Boost
    Michael, Franklin en Trevor hebben allemaal hun unieke speciale eigenschap. Met deze boost is de special ability bar 25% sneller vol. Handig icon_rolleyes.gif

• Stunt Plane Trials
    Single player Stunt Plane Trials geven je extra uitdagingen in de lucht boven Los Santos en Blaine County.

• Bonus Outfits, Tattoos and More
    Michael, Franklin en Trevor hebben meer outfits in hun kledingkast en karakter specifieke tatoeages. Daarnaast kan je nog extra specifieke kleding krijgen bij winkels in Los Santos en Blaine County.
  • Additional Weapons
    In singleplayer heb je een Pistol .50, Bullpup Shotgun and melee Hammer wapens gratis indien je bij Ammunation naar binnen loopt.

med_gallery_1_151_1146314.jpg

De Grand Theft Auto V Collector’s Edition bevat naast alles van de Grand Theft Auto V Special Edition het volgende:

• Grand Theft Auto V Security Deposit Bag with Logo Key
    Geinspireerd door de bankovervallen in Grand Theft Auto V, deze speciaal gemaakte 27 cm bij x 22 cm geldzak natuurlijk met details zoals slot en Rockstar Games logo.

• Grand Theft Auto V New Era 9FIFTY™ Snapback Cap
    Deze nice pet van het merk New Era 9FIFTY™ bevat een geborduurd logo van Los Santos aan de voorkant en een ingenaaid Rockstar Games logo en Grand Theft Auto ‘V’ logo aan de zijkanten. De pet is natuurlijk verstelbaar.

• Custom Characters for Grand Theft Auto Online
    Je kan als classic Grand Theft Auto karakter Grand Theft Auto online spelen.

• Unique Vehicles and Garage Property
    Spelers ontvangen direct een garages om getunede bijzondere voertuigen in te zetten. De garages bevatten een 1930’s style Hotknife hotrod en een CarbonRS motorfiets. In Grand Theft Auto Online,hebben spelers toegang tot de high-end Khamelion elektrische auto (parodie op de Tesla).

Natuurlijk gaan deze extra's en spelers voordelen ook geld kosten. In Nederland kost de Grand Theft Auto V Collector’s Edition circa €120,- en de Grand Theft Auto V Special Edition circa €80,-. Iedereen die reserveert (ook de normale versie) krijgt toegang tot het besturen van de Atomic Blimp.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

ik heb mijn pre-order vanmiddag gewijzigd bij de plaatselijke gameshop :) naar Grand Theft Auto V Collector’s Edition. 8) kan niet wachten! en nu heb ik er ook nog een coole cap bij :*D

Mooi leven hebben we toch, nu enkel nog wachten ;)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind het altijd wel grappig om te zien hoe al de mensen met minder dan 500 berichten, of laat ik het anders verwoorden, de mensen die we hier niet vaak zien, als gekke op de CE aflopen, terwijl alle forum-dieharders rustig op hun stoel blijven zitten en de Standard Retail versie gaan kopen. :7

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Als dat zo is zou dat wel toevallig zijn, al kan ik me niet voorstellen dat er hier op hét GTA forum maar een handje vol mensen een van de 'luxe' edities gaat aanschaffen. Kan me wel voorstellen dat je het te duur vindt of dat je fysieke goodies maar niets bijzonders vindt. Is natuurlijk altijd eigen mening en je budget is vaak een bepalende factor bij zulke overwegingen. Denk ook dat veel Forum-diehards voornamelijk voor de PC hier zijn en graag de game modden.

Ik moet zeggen dat ik normaliter ook geen fan ben van dit soort geldklopperij. Ik koop veel games, en dan voornamelijk de standaard retail versie of digitaal via Steam. Voor GTA is dat toch wat anders in mijn geval. Alles van Rockstar, en in het specifiek GTA, wil ik hebben! Haha ;)

Verder heb je gelijk dat ik (we) vrij nieuw zijn tot het forum. Althans, als lid, ik volg jullie mooie discussies en gedachtewisselingen namelijk al voor enkele jaren ;)

Bewerkt: door satinesmith

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja bitches, uitprinten maar :puh:

Is dit officieel?

Nee, samengesteld door leden van GTAForums.com die aan de hand van screenshots en trailers hebben geprobeerd om te achterhalen hoe de map eruit komt te zien. Niet officieel dus, maar wel een goede indicatie van hoe de map eruit komt te zien. :)

Edit: Kai beat me to it.

Bewerkt: door Die Hard

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Vandaag Special Edition pre-order gedaan bij Bol.com. Nu is het niet zo dat ik persé al die extra's wil, maar het is toch wel leuk om tegen een beetje hogere kosten naast de game zelf wat leuke dingetjes erbij te krijgen. De Collector's Edition is me te duur en de dingen die je daar weer extra bij krijgt, interesseren me niet zoveel. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Vandaag Special Edition pre-order gedaan bij Bol.com. Nu is het niet zo dat ik persé al die extra's wil, maar het is toch wel leuk om tegen een beetje hogere kosten naast de game zelf wat leuke dingetjes erbij te krijgen. De Collector's Edition is me te duur en de dingen die je daar weer extra bij krijgt, interesseren me niet zoveel. :puh:

Ik had de Collector's Edition gekocht. Duur is wel waar maar als je kon kiezen tussen dit of een Iphone 4 was men keuze snel gemaakt. :*D

Bewerkt: door BelgiumRedDevils

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik had bij bol donderdag gelijk de Collector's Edition gekocht, al doe ik dat bij elke game die ik wil hebben.

Jij koopt van alle games die je wil de Collector's Edition? Mag ik je geldboom morgen even hebben?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik had bij bol donderdag gelijk de Collector's Edition gekocht, al doe ik dat bij elke game die ik wil hebben.

Jij koopt van alle games die je wil de Collector's Edition? Mag ik je geldboom morgen even hebben?

Mag ik hem na jouw hebben? :D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Goed. Morgen maar even een order plaatsen voor de Collectors Edition. Voor mij is het juist de eerste keer dat ik een CE koop. Van alle andere GTA series heb ik dat nog nooit gedaan. ;)

Jammer dat Rockstar ook ingame features uit de standaard versie heeft gehaald, dat ben ik dan weer niet gewend van hen. Maar ach, dat kan ik Rockstar ook niet kwalijk nemen. Het is tenslotte nog altijd een commercieel bedrijf.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Jammer dat Rockstar ook ingame features uit de standaard versie heeft gehaald, dat ben ik dan weer niet gewend van hen.

Volgens mij klopt dat niet. Het is zo dat je bepaalde dingen die je normaliter pas gedurende het spel krijgt, al meteen bij het begin hebt.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...