Jump to content
Joriz

GTA5 Special Edition en Collector's Edition Details bekend!


De details van Grand Theft Auto V special edition en collectors edition zijn bekend. Vooral mooi is dat we het eerste stukje kaart van GTA5 zien!

med_gallery_1_151_2629876.jpg

De Grand Theft Auto V Special Edition bevat:

  • Natuurlijk een exemplaar van Grand Theft Auto V

  • Collectible SteelBook with Exclusive Artwork
    De speciale steelbook bevat exclusieve artwork van Michael, Trevor and Franklin.

  • Blueprint Map
    Grote kaart van 55 cm bij 68 cm met daarop een blueprint kijk op Los Santos, Blaine County. Natuurlijk bevat de kaart ook allerlei cryptische markeringen die je als 'zelfstandig ondernemer' in GTA5 maar al te goed kan gebruiken.

  • Special Ability Boost
    Michael, Franklin en Trevor hebben allemaal hun unieke speciale eigenschap. Met deze boost is de special ability bar 25% sneller vol. Handig icon_rolleyes.gif

  • Stunt Plane Trials
    Single player Stunt Plane Trials geven je extra uitdagingen in de lucht boven Los Santos en Blaine County.

  • Bonus Outfits, Tattoos and More
    Michael, Franklin en Trevor hebben meer outfits in hun kledingkast en karakter specifieke tatoeages. Daarnaast kan je nog extra specifieke kleding krijgen bij winkels in Los Santos en Blaine County.
  • Additional Weapons
    In singleplayer heb je een Pistol .50, Bullpup Shotgun and melee Hammer wapens gratis indien je bij Ammunation naar binnen loopt.

med_gallery_1_151_1146314.jpg

De Grand Theft Auto V Collector’s Edition bevat naast alles van de Grand Theft Auto V Special Edition het volgende:

  • Grand Theft Auto V Security Deposit Bag with Logo Key
    Geinspireerd door de bankovervallen in Grand Theft Auto V, deze speciaal gemaakte 27 cm bij x 22 cm geldzak natuurlijk met details zoals slot en Rockstar Games logo.

  • Grand Theft Auto V New Era 9FIFTY™ Snapback Cap
    Deze nice pet van het merk New Era 9FIFTY™ bevat een geborduurd logo van Los Santos aan de voorkant en een ingenaaid Rockstar Games logo en Grand Theft Auto ‘V’ logo aan de zijkanten. De pet is natuurlijk verstelbaar.

  • Custom Characters for Grand Theft Auto Online
    Je kan als classic Grand Theft Auto karakter Grand Theft Auto online spelen.

  • Unique Vehicles and Garage Property
    Spelers ontvangen direct een garages om getunede bijzondere voertuigen in te zetten. De garages bevatten een 1930’s style Hotknife hotrod en een CarbonRS motorfiets. In Grand Theft Auto Online,hebben spelers toegang tot de high-end Khamelion elektrische auto (parodie op de Tesla).

Natuurlijk gaan deze extra's en spelers voordelen ook geld kosten. In Nederland kost de Grand Theft Auto V Collector’s Edition circa €120,- en de Grand Theft Auto V Special Edition circa €80,-. Iedereen die reserveert (ook de normale versie) krijgt toegang tot het besturen van de Atomic Blimp.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik vind het jammer dat pre-orders ook ingame voordelen en extra's krijgen. Tuurlijk wil rockstar keiharde euro's zien, de rest zal hun worst wezen, maar dit betekent toch dat rockstar de game op een bepaalde manier op slot gaat zetten waardoor het moeilijk (danwel onmogelijk) wordt om te modden. Want dit gaan ze dalijk natuurlijk ook doen op de PC versie. Ik zou het in ieder geval niet betalen en wacht wel tot het spel ongeveer 30 euro is.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Bij Game Mania staat hem online, alleen staan er nog geen prijzen (zal wel dadelijk online gezet worden) :*D

http://www.gamemania...e=hpc']Hier

Heb even gebeld, prijs nog niet bekend maar de aanbetaling is minimaal €5 dus ik ga hem daar wel halen, zal wel even wachten totdat de prijs online staat, wil namelijk niet 30 euro meer betalen dan bij een Bart Smit bijvoorbeeld.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Collectors edition kost 120€ bij Bart Smit.

http://www.bartsmit....ector-s-edition

Foei. Doen ze even achteraf de prijs wijzigen. Ik heb van Rockstar Games begrepen dat ze geen adviesprijs of indicatie is voor hoeveel een winkel de special en collectors edition kan verkopen. Net zo als altijd kan elke winkel dus zijn eigen prijzen bepalen en zullen er dus winkels komen waar je voordeliger of duurder uit bent. Al is het natuurlijk wel zo aardig als je de lokale gamewinkel steunt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Collectors edition kost 120¤ bij Bart Smit.

http://www.bartsmit....ector-s-edition

Foei. Doen ze even achteraf de prijs wijzigen. Ik heb van Rockstar Games begrepen dat ze geen adviesprijs of indicatie is voor hoeveel een winkel de special en collectors edition kan verkopen. Net zo als altijd kan elke winkel dus zijn eigen prijzen bepalen en zullen er dus winkels komen waar je voordeliger of duurder uit bent. Al is het natuurlijk wel zo aardig als je de lokale gamewinkel steunt.

Ik zou nooit de lokale gamewinkel steunen als die de lokale consument gaat afzetten. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Je zou toch echt wel een mega fan van de game moeten zijn om 80 tot 150 euro neer te tellen voor de Special of Collectors Editie. Nee, voor mij niet, ik ben al blij met die Standaard editie, en wat betreft die extra's, het is wel erg weinig dat je er bij krijgt! Tevens kan je die Blueprint Map & Artworks ook straks op internet vinden, ik bedoel, er zijn vast wel gamers op de wereld die het even inscannen en op internet plaatsen.

Bewerkt: door johnnnyboy15nl

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Jep. 80 tot 150 euro neerleggen voor Collector/Special Editie, daar moet je die-hard fan zijn.

Als R* de Special Editie bij de PC deed, had ik het misschien wel gekocht. Natuurlijk is de PC versie wel goedkoper, (Mijn lange houten neus is langer geworden)

maar aangezien R* zich zoooooo zorgen maakt om de piraterij, geen console versie voor mij.

Muis en toetsenbord, FTW!

Maar even serieus, 80-150 euro voor ingame extra's?! Je betaalt 3 dubbele prijs van het standaard prijs!

Nog erger dan EA!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Jep. 80 tot 150 euro neerleggen voor Collector/Special Editie, daar moet je die-hard fan zijn.

Als R* de Special Editie bij de PC deed, had ik het misschien wel gekocht. Natuurlijk is de PC versie wel goedkoper, (Mijn lange houten neus is langer geworden)

maar aangezien R* zich zoooooo zorgen maakt om de piraterij, geen console versie voor mij.

Muis en toetsenbord, FTW!

Maar even serieus, 80-150 euro voor ingame extra's?! Je betaalt 3 dubbele prijs van het standaard prijs!

Nog erger dan EA!

Adviesprijzen: 70 euro normale, 80 euro special, van de collectors is geen adviesprijs. 150 dollar = 116 euro, dus reken maar 120 euro. 3 dubbel is wel wat overdreven :puh:

Maarja, ik twijfel nog. Had de normale al bij bol.com staan, ga sowieso wel voor de special edition, is maar 10 euro meer. Twijfel nog over de collector's edition...

En daarnaast vind ik het vrij logisch dat ze het pre-orderen willen promoten, voorkomt gezeik als: Ik heb de game niet op de 17e gekregen!

Nu weten ze wat ze te wachten staat aan bestellingen ;)

Bewerkt: door _Night-Men_

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Voor die ene keer in de 5 jaar dat er een GTA uit komt wil ik best $150,- neerleggen hoor. Toch weer een mooie aanvulling op mijn collectie.

Heb eigenlijk alle Special Editions van GTA en moet zeggen van deze wel blij te worden. Jammer dat er geen soundtrack en behind the scenes bij zit.

Update: Ik bedoel natuurlijk de Collectors Edition in dit geval.

Bewerkt: door satinesmith

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Collectors edition kost 120¤ bij Bart Smit.

http://www.bartsmit....ector-s-edition

Foei. Doen ze even achteraf de prijs wijzigen. Ik heb van Rockstar Games begrepen dat ze geen adviesprijs of indicatie is voor hoeveel een winkel de special en collectors edition kan verkopen. Net zo als altijd kan elke winkel dus zijn eigen prijzen bepalen en zullen er dus winkels komen waar je voordeliger of duurder uit bent. Al is het natuurlijk wel zo aardig als je de lokale gamewinkel steunt.

Ik zou nooit de lokale gamewinkel steunen als die de lokale consument gaat afzetten. :puh:

Mee eens.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dus als ik het goed begrijp bevat de Grand Theft Auto V Collector’s Edition meer dan de special edition ??? in het spel zelf zonder al die goodies mee gerekend ???

In dat geval kun je beter voor de collectors gaan dan voor de special ?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dus als ik het goed begrijp bevat de Grand Theft Auto V Collector’s Edition meer dan de special edition ??? in het spel zelf zonder al die goodies mee gerekend ???

Ja, dat heb je goed begrepen.

In dat geval kun je beter voor de collectors gaan dan voor de special ?

Als jij daar 40 euro extra voor over hebt, ja.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...