Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hi, ik ben al een tijdje op zoek naar een stripped.scm zodat alle mission scripts enzo weg zijn(zoals die van vice city)

Weet iemand waar ik deze kan vinden/kan iemand deze plaatsen?

BVD

Geplaatst:

Hier:

DEFINE VERSION SA 0.33

0002: jump ££Second_Segment
DEFINE MEMORY  45813  ; Equals Mission Builder type global variable range $2 to $10949

:Second_Segment
0002: jump ££Third_Segment
DEFINE OBJECTS  0

:Third_Segment
0002: jump ££Fourth_Segment
DEFINE MISSIONS  0

:Fourth_Segment
0002: jump ££Fifth_Segment
DEFINE EXTERNAL_SCRIPTS  0

:Fifth_Segment
0002: jump ££Sixth_Segment
DEFINE UNKNOWN_FIFTH_SEGMENT
DEFINE UNKNOWN1  0

:Sixth_Segment
0002: jump ££MAIN_1
DEFINE UNKNOWN_SIXTH_SEGMENT
DEFINE UNKNOWN3  574

;-------------MAIN---------------


:MAIN_1
03A4: name_thread 'MAIN'
016A: fade  0 ()  1000 ms
042C: set_total_missions_to  0
030D: set_total_mission_points_to  0
01F0: set_max_wanted_level_to  6
0111: set_wasted_busted_check_to  0 (disabled)
00C0: set_current_time  8  0
04E4: unknown_refresh_game_renderer_at  2489.667 -1666.415
03CB: set_camera 2489.667 -1666.415  13.44375
062A: change_stat  165 (energy) to  800.0 ; float
062A: change_stat  23 (muscle) to  50.0 ; float
062A: change_stat  21 (fat) to  200.0 ; float
062A: change_stat  160 (driving skill) to  0.0 ; float
0629: change_stat  181 (islands unlocked) to  0 ; integer see statdisp.dat
0629: change_stat  68 () to  0 ; integer see statdisp.dat
0053: $PLAYER_CHAR = create_player #NULL at  2489.667 -1666.415  13.44375
07AF: $PLAYER_GROUP = player $PLAYER_CHAR group
01F5: $PLAYER_ACTOR = create_emulated_actor_from_player $PLAYER_CHAR
0373: set_camera_directly_behind_player
0173: set_actor $PLAYER_ACTOR z_angle_to  90.0
01B6: set_weather  1
087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes "VEST" "VEST"  0 
087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes "JEANSDENIM" "JEANS"  2 
087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes "SNEAKERBINCBLK" "SNEAKER"  3 
087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes "PLAYER_FACE" "HEAD"  1 
070D: $PLAYER_CHAR
04BB: select_interior  0 ;; select render area
01B4: set_player $PLAYER_CHAR frozen_state  1 (unfrozen)
01B7: release_weather
016C: restart_if_wasted at  2489.667 -1666.415  13.44375 angle  90.0 unknown  0
016D: restart_if_busted at  2489.667 -1666.415  13.44375 angle  90.0 unknown  0 
016A: fade  1 (back)  1000 ms
0001: wait  100 ms
03E6: remove_text_box

:MAIN_71
0001: wait  2500 ms
0002: jump ££MAIN_71

Als je wil dat alle stats op z'n hoogst zijn dan haal je deze regels weg:

062A: change_stat  165 (energy) to  800.0 ; float
062A: change_stat  23 (muscle) to  50.0 ; float
062A: change_stat  21 (fat) to  200.0 ; float
062A: change_stat  160 (driving skill) to  0.0 ; float
0629: change_stat  181 (islands unlocked) to  0 ; integer see statdisp.dat
0629: change_stat  68 () to  0 ; integer see statdisp.dat

En zet je deze regels ervoor in de plaats:

062A: change_stat  165 (energy) to  1000.0 ; float
062A: change_stat  23 (muscle) to  1000.0 ; float 
062A: change_stat  24 (max health) to  1000.0 ; float 
062A: change_stat  21 (fat) to  0.0 ; float
062A: change_stat  22 (stamina) to  1000.0 ; float
062A: change_stat  225 (lung capasity) to  1000.0 ; float
062A: change_stat  229 (bike skill) to  1000.0 ; float
062A: change_stat  230 (cycling skill) to  1000.0 ; float
062A: change_stat  223 (pilot skill) to  1000.0 ; float
062A: change_stat  160 (driving skill) to  1000.0 ; float
0629: change_stat  80 () to  2000 ; integer see statdisp.dat
0629: change_stat  68 () to  2000 ; integer see statdisp.dat
0629: change_stat  181 (islands unlocked) to  4 ; integer see statdisp.dat
062A: change_stat  69 (Weap skill: pistol) to  1000.0 ; float
062A: change_stat  70 (Weap skill: silence) to  1000.0 ; float
062A: change_stat  71 (Weap skill: desert ) to  1000.0 ; float
062A: change_stat  72 (Weap skill: shotgun) to  1000.0 ; float
062A: change_stat  73 (Weap skill: sawn of) to  1000.0 ; float
062A: change_stat  74 (Weap skill: combat ) to  1000.0 ; float
062A: change_stat  75 (Weap skill: machine) to  1000.0 ; float
062A: change_stat  76 (Weap skill: smg) to  1000.0 ; float
062A: change_stat  77 (Weap skill: ak-47) to  1000.0 ; float
062A: change_stat  78 (Weap skill: m4) to  1000.0 ; float

Veel succes!

Geplaatst:

Heel erg bedankt, maar als ik de gewone actor code uit VC gebruik, geef ie aan dat het object(=actor) niet gedefinieerd is en niet in de .ide files staat.

Gewoon bullshit want het komt rechtstreeks uit die files (pedstat.ide)

Eveneens een object als een wapen ofzo spawnen geeft dezelfde error

Ik ga proberen de voorgedefinieerde objecten uit de originele main.scm in de stripped te steken en eens kijken wat voor effect dat heeft.

EDIT: ik snap het nu eindelijk, alle namen zijn door nummertjes veranderd

EDIT2: hoe laat je ze de player aanvallen?

bijgevoegd: screenshot simpele scm aanpassing

post-46-1121325930.jpg

Geplaatst:

?? Heb je die vuren gemaakt met de create_fire opcodes, als objecten, of ??? als actors (kan dat?). ALs het objecten zijn kun je toch een loop maken die als volgt gaat:

create_coordinates PLX PLY PLZ from_actor $PLAYER_ACTOR offset 0 0 0

move_object $FIRE to PLX PLY PLZ

Kon zo gauw de opcodes niet opzoeken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...