Ironfist Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 Hi, ik ben al een tijdje op zoek naar een stripped.scm zodat alle mission scripts enzo weg zijn(zoals die van vice city) Weet iemand waar ik deze kan vinden/kan iemand deze plaatsen? BVD Reageren
Eclipse Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 Hier: DEFINE VERSION SA 0.33 0002: jump ££Second_Segment DEFINE MEMORY 45813 ; Equals Mission Builder type global variable range $2 to $10949 :Second_Segment 0002: jump ££Third_Segment DEFINE OBJECTS 0 :Third_Segment 0002: jump ££Fourth_Segment DEFINE MISSIONS 0 :Fourth_Segment 0002: jump ££Fifth_Segment DEFINE EXTERNAL_SCRIPTS 0 :Fifth_Segment 0002: jump ££Sixth_Segment DEFINE UNKNOWN_FIFTH_SEGMENT DEFINE UNKNOWN1 0 :Sixth_Segment 0002: jump ££MAIN_1 DEFINE UNKNOWN_SIXTH_SEGMENT DEFINE UNKNOWN3 574 ;-------------MAIN--------------- :MAIN_1 03A4: name_thread 'MAIN' 016A: fade 0 () 1000 ms 042C: set_total_missions_to 0 030D: set_total_mission_points_to 0 01F0: set_max_wanted_level_to 6 0111: set_wasted_busted_check_to 0 (disabled) 00C0: set_current_time 8 0 04E4: unknown_refresh_game_renderer_at 2489.667 -1666.415 03CB: set_camera 2489.667 -1666.415 13.44375 062A: change_stat 165 (energy) to 800.0 ; float 062A: change_stat 23 (muscle) to 50.0 ; float 062A: change_stat 21 (fat) to 200.0 ; float 062A: change_stat 160 (driving skill) to 0.0 ; float 0629: change_stat 181 (islands unlocked) to 0 ; integer see statdisp.dat 0629: change_stat 68 () to 0 ; integer see statdisp.dat 0053: $PLAYER_CHAR = create_player #NULL at 2489.667 -1666.415 13.44375 07AF: $PLAYER_GROUP = player $PLAYER_CHAR group 01F5: $PLAYER_ACTOR = create_emulated_actor_from_player $PLAYER_CHAR 0373: set_camera_directly_behind_player 0173: set_actor $PLAYER_ACTOR z_angle_to 90.0 01B6: set_weather 1 087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes "VEST" "VEST" 0 087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes "JEANSDENIM" "JEANS" 2 087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes "SNEAKERBINCBLK" "SNEAKER" 3 087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes "PLAYER_FACE" "HEAD" 1 070D: $PLAYER_CHAR 04BB: select_interior 0 ;; select render area 01B4: set_player $PLAYER_CHAR frozen_state 1 (unfrozen) 01B7: release_weather 016C: restart_if_wasted at 2489.667 -1666.415 13.44375 angle 90.0 unknown 0 016D: restart_if_busted at 2489.667 -1666.415 13.44375 angle 90.0 unknown 0 016A: fade 1 (back) 1000 ms 0001: wait 100 ms 03E6: remove_text_box :MAIN_71 0001: wait 2500 ms 0002: jump ££MAIN_71 Als je wil dat alle stats op z'n hoogst zijn dan haal je deze regels weg: 062A: change_stat 165 (energy) to 800.0 ; float 062A: change_stat 23 (muscle) to 50.0 ; float 062A: change_stat 21 (fat) to 200.0 ; float 062A: change_stat 160 (driving skill) to 0.0 ; float 0629: change_stat 181 (islands unlocked) to 0 ; integer see statdisp.dat 0629: change_stat 68 () to 0 ; integer see statdisp.dat En zet je deze regels ervoor in de plaats: 062A: change_stat 165 (energy) to 1000.0 ; float 062A: change_stat 23 (muscle) to 1000.0 ; float 062A: change_stat 24 (max health) to 1000.0 ; float 062A: change_stat 21 (fat) to 0.0 ; float 062A: change_stat 22 (stamina) to 1000.0 ; float 062A: change_stat 225 (lung capasity) to 1000.0 ; float 062A: change_stat 229 (bike skill) to 1000.0 ; float 062A: change_stat 230 (cycling skill) to 1000.0 ; float 062A: change_stat 223 (pilot skill) to 1000.0 ; float 062A: change_stat 160 (driving skill) to 1000.0 ; float 0629: change_stat 80 () to 2000 ; integer see statdisp.dat 0629: change_stat 68 () to 2000 ; integer see statdisp.dat 0629: change_stat 181 (islands unlocked) to 4 ; integer see statdisp.dat 062A: change_stat 69 (Weap skill: pistol) to 1000.0 ; float 062A: change_stat 70 (Weap skill: silence) to 1000.0 ; float 062A: change_stat 71 (Weap skill: desert ) to 1000.0 ; float 062A: change_stat 72 (Weap skill: shotgun) to 1000.0 ; float 062A: change_stat 73 (Weap skill: sawn of) to 1000.0 ; float 062A: change_stat 74 (Weap skill: combat ) to 1000.0 ; float 062A: change_stat 75 (Weap skill: machine) to 1000.0 ; float 062A: change_stat 76 (Weap skill: smg) to 1000.0 ; float 062A: change_stat 77 (Weap skill: ak-47) to 1000.0 ; float 062A: change_stat 78 (Weap skill: m4) to 1000.0 ; float Veel succes! Reageren
Ironfist Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Heel erg bedankt, maar als ik de gewone actor code uit VC gebruik, geef ie aan dat het object(=actor) niet gedefinieerd is en niet in de .ide files staat. Gewoon bullshit want het komt rechtstreeks uit die files (pedstat.ide) Eveneens een object als een wapen ofzo spawnen geeft dezelfde error Ik ga proberen de voorgedefinieerde objecten uit de originele main.scm in de stripped te steken en eens kijken wat voor effect dat heeft. EDIT: ik snap het nu eindelijk, alle namen zijn door nummertjes veranderd EDIT2: hoe laat je ze de player aanvallen? bijgevoegd: screenshot simpele scm aanpassing Reageren
teuntjuh Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 ?? Heb je die vuren gemaakt met de create_fire opcodes, als objecten, of ??? als actors (kan dat?). ALs het objecten zijn kun je toch een loop maken die als volgt gaat: create_coordinates PLX PLY PLZ from_actor $PLAYER_ACTOR offset 0 0 0 move_object $FIRE to PLX PLY PLZ Kon zo gauw de opcodes niet opzoeken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.