Jump to content

Nieuwe screenshots door Special & Collectors Edition GTA V

Recommended Posts

Geplaatst:

Stuntplane aan de dam die we al op enkele afbeeldingen hebben gezien. Een F620 (met nitro? Alleszins zelfde effect als in TBoGT) Trevor zijn gezichtsuitdrukking is trouwens geweldig. Locatie van Michael is inderdaad dezelfde als van de artwork, goed gezien. Vind de Hot-Knife echt awesome, gewoonweg awesome (wel jammer van de voorwaarden) en de Blimp is gewoon leuk. Dat wordt nog een interessant nieuw stukje besturen.

Even alles opgelijst dat ik zie :v

Geplaatst:

Vind de Hot-Knife echt awesome, gewoonweg awesome (wel jammer van de voorwaarden)

Als je de special editie koopt krijg je dan ook de mogelijkheid om daar in te rijden of is dit alleen voor de collectors editie?

Geplaatst:

Als ik het goed heb is het een Collector's Edition Only.

Ik snap wel dat Rockstar dit als cadeautje wilt smijten (als exclusive) voor degene die de CE kopen, maar het is wel jammer voor de rest.

Geplaatst:

Denk je dat die blimp ook kan exploderen, of dat hij leeg loopt? Ik zou het niet weten :puh:

Hij is sowieso kapot te krijgen; maar hoe dat uit zal zien vraag ik m wel af, haha.

Geplaatst:

Denk je dat die blimp ook kan exploderen, of dat hij leeg loopt? Ik zou het niet weten :puh:

Hij is sowieso kapot te krijgen; maar hoe dat uit zal zien vraag ik m wel af, haha.

Hij kan sowieso kapot :puh: haha

Geplaatst:

Als ik het goed heb is het een Collector's Edition Only.

Ik snap wel dat Rockstar dit als cadeautje wilt smijten (als exclusive) voor degene die de CE kopen, maar het is wel jammer voor de rest.

Ja, jammer is het zeker, want de collector´s edition vind ik net iets te duur..

Geplaatst:

Ik vind het normaal dat ze er ingame dingen bij stoppen als je zoveel extra betaalt voor een game. En als je niet pre ordered dan mis je hoogstens en paar dingen, die de game echt niet zoveel beter maken dan die al is. Ook al ga ik de CE wel halen, zo erg is het niet als je het niet doet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...