HA5H Geplaatst: 24 mei 2013 Rapport Geplaatst: 24 mei 2013 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 24 mei 2013 Rapport Geplaatst: 24 mei 2013 Stuntplane aan de dam die we al op enkele afbeeldingen hebben gezien. Een F620 (met nitro? Alleszins zelfde effect als in TBoGT) Trevor zijn gezichtsuitdrukking is trouwens geweldig. Locatie van Michael is inderdaad dezelfde als van de artwork, goed gezien. Vind de Hot-Knife echt awesome, gewoonweg awesome (wel jammer van de voorwaarden) en de Blimp is gewoon leuk. Dat wordt nog een interessant nieuw stukje besturen. Even alles opgelijst dat ik zie :v Reageren
SimonHood Geplaatst: 24 mei 2013 Rapport Geplaatst: 24 mei 2013 Vind de Hot-Knife echt awesome, gewoonweg awesome (wel jammer van de voorwaarden) Als je de special editie koopt krijg je dan ook de mogelijkheid om daar in te rijden of is dit alleen voor de collectors editie? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 24 mei 2013 Rapport Geplaatst: 24 mei 2013 Als ik het goed heb is het een Collector's Edition Only. Ik snap wel dat Rockstar dit als cadeautje wilt smijten (als exclusive) voor degene die de CE kopen, maar het is wel jammer voor de rest. Reageren
SilverRST Geplaatst: 24 mei 2013 Rapport Geplaatst: 24 mei 2013 Lol, Trevor heeft eindelijk gedoucht en schone kleren gekregen. Reageren
Peppienator Geplaatst: 25 mei 2013 Rapport Geplaatst: 25 mei 2013 Denk je dat die blimp ook kan exploderen, of dat hij leeg loopt? Ik zou het niet weten Reageren
Faenty. Geplaatst: 25 mei 2013 Rapport Geplaatst: 25 mei 2013 Denk je dat die blimp ook kan exploderen, of dat hij leeg loopt? Ik zou het niet weten Hij is sowieso kapot te krijgen; maar hoe dat uit zal zien vraag ik m wel af, haha. Reageren
Peppienator Geplaatst: 25 mei 2013 Rapport Geplaatst: 25 mei 2013 Denk je dat die blimp ook kan exploderen, of dat hij leeg loopt? Ik zou het niet weten Hij is sowieso kapot te krijgen; maar hoe dat uit zal zien vraag ik m wel af, haha. Hij kan sowieso kapot haha Reageren
SimonHood Geplaatst: 26 mei 2013 Rapport Geplaatst: 26 mei 2013 Als ik het goed heb is het een Collector's Edition Only. Ik snap wel dat Rockstar dit als cadeautje wilt smijten (als exclusive) voor degene die de CE kopen, maar het is wel jammer voor de rest. Ja, jammer is het zeker, want de collector´s edition vind ik net iets te duur.. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 27 mei 2013 Rapport Geplaatst: 27 mei 2013 Ik vind het normaal dat ze er ingame dingen bij stoppen als je zoveel extra betaalt voor een game. En als je niet pre ordered dan mis je hoogstens en paar dingen, die de game echt niet zoveel beter maken dan die al is. Ook al ga ik de CE wel halen, zo erg is het niet als je het niet doet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.