SilverRST Geplaatst: 25 mei 2013 Rapport Geplaatst: 25 mei 2013 Het is niet de schuld van de technologie, het is de schuld van de mensheid zelf. Hun kiezen er zelf voor om in de ban al deze technologie te blijven. Ze hebben kennelijk teveel geld over en teveel vrije tijd over om al die peperdure smartphones en tabletten te kopen. Makkelijk 700-1000 euro neertellen voor een Iphone4s of 5 of weet ik veel welke smartshit. Sociale media maakt de mensheid ook behoorlijk oerdom als het om sociale contacten gaat. Denk maar eens aan facebook, twitter, myspace, linkedin en nog meer van al die social gehandicapte media Whatsapp? Fuck dat shit, is te triest voor woorden, zo naar je telefoon grijpen en direct een heel tekst typen... Blackberry Messenger, Whatsapp en MSN Messenger voor je smartphone, get serious! Zo zondig je jezelf van de persoonlijke contacten! Kleren bestellen via internet? Wut?! Dus je hebt je nieuwe kleren gepast in de paskamer op internet? Knap hoor. Ik koop me kleren liever in de echte winkels. Schoenen, wil zelf voelen hoe de schoenen aanvoelen. Doen ze pijn, loopt het makkelijk, krijg ik snel zweetvoeten? koop al me dingen liever in de echte winkels, ook monitor en toetsenbord voor me nieuwe pc. Wil ze met mijn eigen ogen zien hoe de monitor is, hoe de kleuren zijn en hoe de toetsenbord aanvoelt. 3D-printer/ Even serieus, bestaat dan ding nou echt?? Welke materialen moeten er dan gebruikt worden? Hoe kan dat?? Een wapen uitprinten? Dan moet die idioot direct doodgeschoten worden als ie echt de lef heeft om een wapen af te gaan drukken! Hoe levenloos kan je zijn?? Waarom perse direct wapens erbij halen?? Schuilt er dan in iedereen een koelbloedige beest dan of zo?? Het is een goed idee dat de 3D-printer een verplicht internetverbinding nodig heeft zodat de database kan zien welke dingen je allemaal uitprint en als je een wapen probeert af te printen, dat er dan politie bij je deur aanklopt. Je eigen eten uitprinten snap ik wel want eten wordt steeds duurder en alsmaar duurder. het is niet de schuld van de technologie, het zorgt voor meer banen het zorgt voor minder banen. Maar het maakt de mensen het gemakkelijker maar sommigen misbruiken het zwaar. Iedereen heeft de keus. Reageren
Davedavy Geplaatst: 25 mei 2013 Rapport Geplaatst: 25 mei 2013 (bewerkt) om al die peperdure smartphones en tabletten te kopen. Makkelijk 700-1000 euro neertellen voor een Iphone4s of 5 of weet ik veel welke smartshit. Sociale media maakt de mensheid ook behoorlijk oerdom als het om sociale contacten gaat. Denk maar eens aan facebook, twitter, myspace, linkedin en nog meer van al die social gehandicapte media Whatsapp? Fuck dat shit, is te triest voor woorden, zo naar je telefoon grijpen en direct een heel tekst typen... Blackberry Messenger, Whatsapp en MSN Messenger voor je smartphone, get serious! Zo zondig je jezelf van de persoonlijke contacten! Kleren bestellen via internet? Wut?! Dus je hebt je nieuwe kleren gepast in de paskamer op internet? Knap hoor. Ik koop me kleren liever in de echte winkels. Schoenen, wil zelf voelen hoe de schoenen aanvoelen. Doen ze pijn, loopt het makkelijk, krijg ik snel zweetvoeten? koop al me dingen liever in de echte winkels, ook monitor en toetsenbord voor me nieuwe pc. Wil ze met mijn eigen ogen zien hoe de monitor is, hoe de kleuren zijn en hoe de toetsenbord aanvoelt. 3D-printer/ Even serieus, bestaat dan ding nou echt?? Welke materialen moeten er dan gebruikt worden? Hoe kan dat?? Een wapen uitprinten? Dan moet die idioot direct doodgeschoten worden als ie echt de lef heeft om een wapen af te gaan drukken! Hoe levenloos kan je zijn?? Waarom perse direct wapens erbij halen?? Schuilt er dan in iedereen een koelbloedige beest dan of zo?? Je eigen eten uitprinten snap ik wel want eten wordt steeds duurder en alsmaar duurder. Welkom in 2013! Kom jij uit een andere tijd ofzo? De meeste mensen zijn er toch al aardig aan gewend Bewerkt: 25 mei 2013 door Davedavy Reageren
SilverRST Geplaatst: 25 mei 2013 Rapport Geplaatst: 25 mei 2013 om al die peperdure smartphones en tabletten te kopen. Makkelijk 700-1000 euro neertellen voor een Iphone4s of 5 of weet ik veel welke smartshit. Sociale media maakt de mensheid ook behoorlijk oerdom als het om sociale contacten gaat. Denk maar eens aan facebook, twitter, myspace, linkedin en nog meer van al die social gehandicapte media Whatsapp? Fuck dat shit, is te triest voor woorden, zo naar je telefoon grijpen en direct een heel tekst typen... Blackberry Messenger, Whatsapp en MSN Messenger voor je smartphone, get serious! Zo zondig je jezelf van de persoonlijke contacten! Kleren bestellen via internet? Wut?! Dus je hebt je nieuwe kleren gepast in de paskamer op internet? Knap hoor. Ik koop me kleren liever in de echte winkels. Schoenen, wil zelf voelen hoe de schoenen aanvoelen. Doen ze pijn, loopt het makkelijk, krijg ik snel zweetvoeten? koop al me dingen liever in de echte winkels, ook monitor en toetsenbord voor me nieuwe pc. Wil ze met mijn eigen ogen zien hoe de monitor is, hoe de kleuren zijn en hoe de toetsenbord aanvoelt. 3D-printer/ Even serieus, bestaat dan ding nou echt?? Welke materialen moeten er dan gebruikt worden? Hoe kan dat?? Een wapen uitprinten? Dan moet die idioot direct doodgeschoten worden als ie echt de lef heeft om een wapen af te gaan drukken! Hoe levenloos kan je zijn?? Waarom perse direct wapens erbij halen?? Schuilt er dan in iedereen een koelbloedige beest dan of zo?? Je eigen eten uitprinten snap ik wel want eten wordt steeds duurder en alsmaar duurder. Welkom in 2013! Kom jij uit een andere tijd ofzo? De meeste mensen zijn er toch al aardig aan gewend Ja, en? heb je daar problemen mee? Het is toch mijn keus? Tja, de meesten vast wel maar anderen heus niet, hoor. Reageren
Faenty. Geplaatst: 25 mei 2013 Rapport Geplaatst: 25 mei 2013 Blue, de 3d printer bied zoveel goede mogelijkheden: - Organen die worden uitgeprint - Potten die uit ZAND worden geprint in de Sahara. - Objecten makkelijk te maken waarvoor je voorheen een paar weken nodig hebt, binnen een dag klaar En er zijn zoveel mogelijkheden te verbergen wie je bent, wat voor IP je gebruikt, wat je hebt gedownload dus als je een beetje slim bent gaan ze niet erachter komen als je een wapen print. Je kunt het ook zelf maken zonder dat je internet nodig hebt met bijv programma's zoals Blender. en nogmaals, je beslist zelf welke producten je tot op wat voor hoogte gebruikt. Reageren
SilverRST Geplaatst: 25 mei 2013 Rapport Geplaatst: 25 mei 2013 (bewerkt) Klopt. Ze lieten inderdaad technologie zien dat je organen kunt uitprinten. Hoef je niet op een donor te wachten. En nogmaals, klopt. Ik beslis er om niet op de hoogte te worden gehouden. Ik bedoel ik word wel op de hoogte gehouden maar maak er geen gebruik van. Bewerkt: 25 mei 2013 door Blue_V Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 25 mei 2013 Rapport Geplaatst: 25 mei 2013 Tja, ik snap de angst wel en laten we eerlijk zijn, die is ergens wel gegrond. Online winkelen is veel schadelijker voor de economie dan mensen denken. Het is natuurlijk een economie op zich, maar het is wel nefast voor fysieke economie zoals winkels en binnensteden. Maar het is natuurlijk niet "het kwaad", want het is ook gewoon makkelijk en dingen die je nergens anders kunt vinden online kopen is ook alleen maar een boost voor de economie. Maar het is wel waar dat huidige technologie zowel een extra vorm van contact heeft gevormd en de vroegere vorm van communicatie doet verdwijnen. De afgelopen jaren is de technologie er niet zóóó ver op vooruitgegaan. Geloof me, of geloof me niet, maar ik heb sinds 2008 niet echt meer iets compleet vernieuwends gezien. Bullshit. In 2008 liepen wij rond met een klein telefoontje waar je net mee kon SMS'en en bellen en als je echt geluk had, dan had dat ding een soort van surrogaatinternet, maar dat was het. We zitten nog maar 5 jaar verder en nu zit een gemiddelde aula vol met mensen die met hun iPhone of Samsung op internet zitten, Facebook afzoekend naar de laatste memes (wat een trend van de laatste 2 jaar is). Op restaurant zie ik kindjes van 5 jaar ragen tegen hun ouders omdat die hun iPad even afnemen omdat hun eten aankomt. Thuis hebben we nu een extra bakje staan dat ons een ander beekd geeft dan de kabel en een groter aanbod heeft en dan ga jij mij zeggen dat er de laatste 5 jaar niks is gebeurd? Nee, dat is puur omdat we er zelf inzitten dat we het niet merken. Reageren
3L1077 Geplaatst: 25 mei 2013 Rapport Geplaatst: 25 mei 2013 Waar ik me eigenlijk vooral zorgen om maak, is al dat 'radioactief' gedoe in onze broekzakken. Het begint eerst met een onschuldige GSM, maar in de loop der tijd zal het aantal stralingen zeker niet dalen, denk ik. Dus hoe zullen onze kinderen, of kleinkinderen eruit zien? Ik denk namelijk niet dat radioactiviteit en edele delen een goede combinatie zijn. :/ Reageren
MegaPilot Geplaatst: 25 mei 2013 Rapport Geplaatst: 25 mei 2013 GSM straling is helemaal niet gelijk aan radioactieve straling. Reageren
Davedavy Geplaatst: 25 mei 2013 Rapport Geplaatst: 25 mei 2013 (bewerkt) Ja, en? heb je daar problemen mee? Het is toch mijn keus? Tja, de meesten vast wel maar anderen heus niet, hoor. Dat Zeg ik niet, maar als je er zo over denkt kun je er maar beter aan gaan wennen, in dit digitale tijdperk is online winkelen, social media en mobile devices 100% normaal. Waarom zou ik vooraf willen passen als ik mijn maat toch al weet? Whatsapp triest? Helemaal niet, het is makkelijk om snel te communiceren en scheelt een hoop geld. En 3D printers hebben we allemaal in huis in de korste tijden. Zonder technologie hadden we trouwens ook geen GTA serie! Bewerkt: 25 mei 2013 door Davedavy Reageren
SilverRST Geplaatst: 25 mei 2013 Rapport Geplaatst: 25 mei 2013 Ja, en? heb je daar problemen mee? Het is toch mijn keus? Tja, de meesten vast wel maar anderen heus niet, hoor. Dat Zeg ik niet, maar als je er zo over denkt kun je er maar beter aan gaan wennen, in dit digitale tijdperk is online winkelen, social media en mobile devices 100% normaal. Waarom zou ik vooraf willen passen als ik mijn maat toch al weet? Whatsapp triest? Helemaal niet, het is makkelijk om snel te communiceren en scheelt een hoop geld. En 3D printers hebben we allemaal in huis in de korste tijden. Zonder technologie hadden we trouwens ook geen GTA serie! Respecteer mijn keus nou maar. Ik laat me niet in de ban van al deze technologie. Heb het niet eens nodig. Wat moet ik toch met een peperdure smartphone? Enkel om buitenshuis te gaan internetten en whatsappen? Heb liever gewoon de ADSL kabel voor snelle internet zonder problemen te hebben. Wil probleemloos youtube kijken op de laptop/PC. gebruik mijn smartphone enkel om mee te bellen en te sms'en, heb whatsapp erop staan maar vind het irriterend dat anderen mij steeds lastigvallen op whatsapp. Dat gaat mij te ver. Ben het al gewend maar heb het niet nodig. De enigste technologie wat mij interesseert zijn de PC componenten zoals de CPU en GPU en mobiel gaming. De rest boeit mij niet. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 25 mei 2013 Rapport Geplaatst: 25 mei 2013 Het is jammer dat men met de 3d-printer een wapen kan uitprinten, maar het verhaal erachter is ook best vreemd. Een anti 3d-printer organisatie in Amerika wilde de 3d-printer verbieden (o.i.d.) omdat ze dachten dat mensen er wapens mee gingen uitprinten. Om hun gelijk te bewijzen hebben ze het wapen wat nu online staat zelf maar ontworpen en online gezet zodat iedereen het kon gebruiken. Ik snap het niet, als je daar tegen bent dan ga je toch niet zelf het eerste 3d wapen ontwerpen? :S Maar voor wie denkt dat er complete miniguns en bazookas worden uitgeprint, dat is dan ook weer niet zo. Het is een soort dienstwapen als die van de politie dat werkt op luchtdruk. Je kunt er 1 kogel mee afvuren, daarna is het pistool stuk. Reageren
Faenty. Geplaatst: 25 mei 2013 Rapport Geplaatst: 25 mei 2013 Het is jammer dat men met de 3d-printer een wapen kan uitprinten, maar het verhaal erachter is ook best vreemd. Een anti 3d-printer organisatie in Amerika wilde de 3d-printer verbieden (o.i.d.) omdat ze dachten dat mensen er wapens mee gingen uitprinten. Om hun gelijk te bewijzen hebben ze het wapen wat nu online staat zelf maar ontworpen en online gezet zodat iedereen het kon gebruiken. Ik snap het niet, als je daar tegen bent dan ga je toch niet zelf het eerste 3d wapen ontwerpen? :S Maar voor wie denkt dat er complete miniguns en bazookas worden uitgeprint, dat is dan ook weer niet zo. Het is een soort dienstwapen als die van de politie dat werkt op luchtdruk. Je kunt er 1 kogel mee afvuren, daarna is het pistool stuk. Er gaat sowieso een printer komen uiteindelij waar die problemen mee zijn opgelost en je wel gewoon een goed wapen uit kunt printen.Maar op dit moment zijn de wapens slecht, inaccuraat en max. 3 keer te gebruiken. Reageren
SilverRST Geplaatst: 25 mei 2013 Rapport Geplaatst: 25 mei 2013 Moet wel lachen om dat idee, bierbuikje. Een doodgewone huisvrouw print thuis een wapen af en schiet haar echtgenoot dood. Reageren
BV_1993 Geplaatst: 25 mei 2013 Rapport Geplaatst: 25 mei 2013 Het blijft uiteindelijk ook jij de beslist hoe jij om gaat met die veranderingen; als je zelf niet lui bent ben je niet verplicht dit allemaal zo te doen. Ik kan nu al voor 500 euro een printer kopen, Tom Geen 3D-printer, hé. Daar doelde ik op. Ze hebben net de technologie achter die soort printers ontdekt en moeten dus eerst nog alles goed onderzoeken enzo. Durf te wedden dat dit nog járen in beslag neemt. Trouwens, 500? Ik wil niet veel zeggen, maar de printer bij ons thuis kost amper 100 euries. Ik kan nu voor 500 euro een goede 3d printer kopen. Hangt er van af wat je een goeie 3D Printer noemt? Ik dacht dat Cubify met een startprijs van 1250 Euro de goedkoopste was. Reageren
Faenty. Geplaatst: 25 mei 2013 Rapport Geplaatst: 25 mei 2013 Eentje die gewoon redelijk uitprint; niet heel goed maar wel gewoon met resultaat. Zit je ongeveer rond de 500 euro. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.