Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind hem best leuk, alleen Micheal is iets te compleet om zomaar in het midden een groot stuk uit te gummen en dat is dan ook een beetje mijn grootste minpunt. Al bij al goed geslaagd.

Geplaatst:

Daar had ik eigenlijk niet echt op gelet, het zijn gewoon de twee brushes die elkaar zo overlappen, ik zal het morgen opvullen. :puh:

Geplaatst:

Prachtig! Maar idd, in het midden is er iets te veel weg. Voor de rest top! Ik vind je plaatjes echt leuk om te zien, omdat het totaal wat anders is dan de andere op het forum.

NIET stoppen met plaatjes maken! ^_^

Geplaatst:

Bedankt voor je positieve reactie, ik heb nog niet echt de tijd gevonden om het aan te passen, maar ik zal het idd nog opvullen.

Geplaatst:

Qua opvulling hoef je er inderdaad niet heel veel meer aan te doen, enkel wat bijschaven nog (het middenstuk dus). Het idee en de uitwerking vind ik namelijk erg geslaagd. yep.gif De benen lijken wel afgekapt zo (kun je weinig aan doen, dat is nu eenmaal de afbeelding), maar je kunt het proberen te camoufleren door er wat splashes op te gooien en dit vervolgens ook op andere lichaamsdelen toe te passen, als onderdeel van het totale effect.

Geplaatst:

Het middenstuk is prima, maar ik zou het wel beperken tot rood alleen. Het effect dat je ziet bij zijn elleboog, alsof er happen uit weg zijn genomen, dat bedoel ik met camoufleren. Dat kun je met mate ook nog toepassen op bijvoorbeeld zijn schouder en dijbeen. Het is een beetje een workaround (want we willen dat de benen niet langer afgekapt lijken), maar ik denk dat het wel goed staat. Soort splashception: een splash in een splash. blij.gif

Misschien staat het ook nog wel gaaf om enkele splashes wat meer tot leven te laten komen, zodat het bloed lijkt. Zoals dit (ik doel op de lijntjes die langs de rand van de splashes lopen):

post-7574-0-94485700-1369776096.png

Hoe je dat kunt doen, kun je hier vinden (stap 3).

Geplaatst:

Hmm, het was eigenlijk niet echt de bedoeling om er een bloedvergiet van te maken, maar wel degelijl gewone verfsplatters. Maar ik zal eens zien als ik de tijd heb.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...