AeroCool (gast) Geplaatst: 25 mei 2013 Rapport Geplaatst: 25 mei 2013 Hey iedereen Ik Wil weer eens GTA IV spelen sins een hele lange tijd Maar ik krijg niet voor elkaar om in me LIVe te inteloggen Krijg steets een inlog error weten jullie een oplossen? Ik speel GTA IV in Windows 8 >>> Door Hanneswasco: Topic verplaatst naar IV: Technische Problemen.<<< Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 26 mei 2013 Rapport Geplaatst: 26 mei 2013 Lijkt erop dat je anti-virus GTA's verbinding met het internet blokkeert. Zet je firewall/anti-virus eens uit. En probeer het nog een keer. Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 26 mei 2013 Rapport Geplaatst: 26 mei 2013 Ik heb dat al eens geprobeerd anti Virus van Windows 8 uitgezet en ook me firewall het raare is toen ik windows 7 had toen deed hij het wel Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 26 mei 2013 Rapport Geplaatst: 26 mei 2013 Weet niemand een oplossing? Reageren
JamesRustle2 Geplaatst: 26 mei 2013 Rapport Geplaatst: 26 mei 2013 Heb je al gezocht naar de foutcode? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 26 mei 2013 Rapport Geplaatst: 26 mei 2013 Heb je LaunchGTAIV.exe als administrator uitgevoerd? Misschien eens proberen compatibiliteit in te stellen op Windows 7/Vista/XP (dit doe je door op LaunchGTAIV.exe te klikken met je rechtermuisknop -> Eigenschappen -> Compatibiliteit -> Vink Dit programma uitvoeren in compatibiliteitsmodus voor: aan en selecteer het besturingssysteem. Verder kan je proberen om Gebruikersaccountbeheer af te zetten. Geen idee hoe dat gaat in Windows 8, Google maar eens. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.