Joriz Geplaatst: 26 mei 2013 Rapport Geplaatst: 26 mei 2013 Vroeger was alles beter. In het forumssyteem kon je nog snel je eigen avatar uitzoeken. Helaas is die functionaliteit er, door de makers van dit forumsysteem, na een tijdje uitgesloopt vanwegede opkomst van Gravatar waardoor je op elk forum dezelfde avatar kan hebben. Om onderscheid te maken tussen alle leden die geen eigen avatar hadden ingesteld kwam toen de saaie maar praktische Identicon. Ik had al lang het idee dat die Identicon beter kon voor al die mensen die geen avatar hebben ingesteld. Vandaar dat ik het idee van willekeurige avatar generatie heb gebruikt voor eigen GTAvatars Met behulp van een groot aantal voorgronden (personage of logo) en een willekeurige achtergrond worden nu automatisch avatars gegenereerd voor leden die er niet een hebben ingesteld. Op dit moment zijn er bijna 6000 unieke, mooie, grappige en rare combinaties mogelijk, maar dat worden er in de toekomst vast meer. Hierbij een voorproefje: Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 26 mei 2013 Rapport Geplaatst: 26 mei 2013 Ik had het al gezien, een goed initiatief! Zo ligt de nadruk meer op GTA, en het ziet er inderdaad een stuk minder saai uit. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 26 mei 2013 Rapport Geplaatst: 26 mei 2013 Alleen al voor de term GTAvatar: Verder mooi werk, maakt het toch wat levendiger als je een post of profiel ziet van iemand zonder zelfgekozen avatar. Topwerk, Joriz! Reageren
PrioX Geplaatst: 26 mei 2013 Rapport Geplaatst: 26 mei 2013 Erg leuk gedaan. Stukke beter dan die saaie Identicons. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 26 mei 2013 Rapport Geplaatst: 26 mei 2013 Kunnen we op de een of andere manier niet al die avatars bekijken? Zo kunnen leden er eentje kiezen bijvoorbeeld. Mooie toevoeging! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 mei 2013 Rapport Geplaatst: 26 mei 2013 Ach ik vond de Identicons best wel iets hebben, maar dit heeft natuurlijk meer karakter en past bij de sfeer van het forum. Zeer mooie toevoeging en het geeft een wat unieke kleur aan alles. Reageren
Davedavy Geplaatst: 26 mei 2013 Rapport Geplaatst: 26 mei 2013 Kijk, dit is nu mooi Net zoals Phoenyxar al zegt, een stuk sfeervoller. Reageren
Cabyon Geplaatst: 26 mei 2013 Rapport Geplaatst: 26 mei 2013 Leuke toevoeging aan het forum, Joriz! Reageren
Dotz Geplaatst: 26 mei 2013 Rapport Geplaatst: 26 mei 2013 Nu ga ik lekker de hele maatschappij neven en pak ik een identicon als avatar ! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 26 mei 2013 Rapport Geplaatst: 26 mei 2013 GTAvatars Ik moest even met de ogen knipperen voordat ik zag wat er stond. Maar goeie vinding, erg leuk bedacht. Reageren
Thundercover Geplaatst: 26 mei 2013 Rapport Geplaatst: 26 mei 2013 Erg netjes, Joriz! Dit past perfect bij het forum. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 26 mei 2013 Rapport Geplaatst: 26 mei 2013 Leuk dat er eigenlijk aan zulke details wordt gedacht. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 27 mei 2013 Rapport Geplaatst: 27 mei 2013 Origineel idee, alleen had ik ze liever toch wat strakker gezien . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.