Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

tmoyOfV.gif

Ik zat gisteren wat te klooien met wat screenshots die ik had gevonden op internet, en het leek me wel vet om een signature hiervan te maken. Niet echt bijzonder, maar toch. :puh: Wat vinden jullie hiervan?

Edit: Ik meen dat hij te groot is, dus daarom 'speelt' hij hier niet af. Hier wel.

Bewerkt: door Cabyon
Geplaatst: (bewerkt)

Met name dat geglinster de hele tijd is erg mooi gedaan, maar gaat die nu steeds slomer of ligt dat aan mij? Wat ik trouwens wel had gedaan is bij het RAM logo ook zo'n glinster-sterretjes. Maar erg tof gedaan :)

Edit:

Toen ik via je link keek deed die het wel, jammer dat het niet vloeiend terug loopt :(

Bewerkt: door Davedavy
Geplaatst:

Dat geglinster is gewoon van de screenshots zelf. :puh: Geglinster bij het logo van het album is misschien wel te overwegen ja, bedankt voor je reactie! ;)

Geplaatst:

Ik zie een vorm rond je "random access memories" waar je hoogstwaarschijnlijk geknipt hebt, er zit een donkergrijze tint in. Komt zeker omdat m'n scherm ander contrast heeft dan het jouwe, maar dat kan je alleszins makkelijk fixen door even magic/background eraser tool te gebruiken. :bier: Voor de rest zeker knap, en mooi vlotte beweging in je gif. Misschien ook nog 'ns achterwaarts laten afspelen zodat je niet met een plotse schok in je loop zit?

Heb even het contrast verhoogd zodat je kan zien wat ik bedoel met de vorm rond het logo.

jCnbTwP.png

Geplaatst:

Hehe, dat klopt ja. Maar op een of andere manier ziet het op mijn beeldscherm er goed uit. :S

Ik zal het morgen aanpassen, eerst maffen. Bedankt veur de feedback! :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...