Jump to content

Problemen mediaplayer SBS6


GTAKevin023

Recommended Posts

Beste forumleden,

Ik weet niet of dit de goede forum is voor mediaplayer vragen

want ik weet helemaal niks over computers. Wat is software en wat is hardware, geen idee :puh:

Mijn probleem is:

Ik heb vaak met aflevering gemist kijken het probleem dat wanneer ik bijvoorbeeld wegmisbruikers

op pauze zet, en ik ben een tijdje bezig met iets anders, hij na de pauze helemaal niet meer doorgaat met spelen.

Mijn vraag is:

Ligt dit aan mijn computer? Java shit of zo?

Of ligt het allemaal aan de website zelf? (Simpel, is het ook zo bij jullie thuis? :puh:)

Groeten ikke.

Link to comment
Delen op andere websites

Software = programmas op je HDD,SDD etc.

Hardware = videokaart, processor etc.

Ik heb het getest en ik heb geen problemen, maar op mijn Eminent Mediaplayer heb ik dit weer wel.

Mischien moet je eens een andere browser nemen of Compatibiliteitsweergave aan zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

JaggysModz:

Ik denk niet dat dit iets met de browser dat ik gebruik te maken heeft. Filmpjes op RTL, Youtube en zo werken prima. Alleen die van Veronica en SBS6 niet en die hebben dezelfde websites. Ik denk echt dat het aan hun ligt.

Djmaddox:

Tja, zou misschien kunnen. Maar dan zou hij toch na een tijd wachten weer verder moeten gaan?

Kai-ShockWave:

Ik heb 14,5 Mb/s. Lijkt mij voldoende. Ik heb een groen vinkje en die website zegt dat het minimale 3,5 Mb/s is.

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier ook last van. Een oplossing is om de User Agent Switcher-plugin te gebruiken (ingesteld op iPad) en in chrome://plugins Flash uit te schakelen.

Als je daarna de video wilt afspelen, laadt er een iframe met daarin een .mp4-video die gemakkelijk via de rechtermuisknop kunt opslaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...