GTAKevin023 Geplaatst: 28 mei 2013 Rapport Geplaatst: 28 mei 2013 (bewerkt) Hey, Ik wil graag de gta V collector's edition kopen bij bol.com Is het verstandig om dat nu te doen of kan de prijs nog dalen? En nog wat. Ik zit in een periode dat ik erg zuinig met me geld moet zijn. Zou ik de collector's edition ook later, voor de release, kunnen kopen en dan nog die atomic blimb kunnen besturen? Bewerkt: 28 mei 2013 door GTAKevin023
Leontjuuh-gta Geplaatst: 28 mei 2013 Rapport Geplaatst: 28 mei 2013 Dat denk ik haast niet. Ik denk dat elke webshop dezelfde prijs hanteert. Ik had zelf ook een vraagje van bol.com. Is het ook echt zo als je bij bol.com besteld dat je hem op de dag van de release hebt? Want ik dacht daar wel eens andere verhalen van gehoord te hebben.
Faenty. Geplaatst: 28 mei 2013 Rapport Geplaatst: 28 mei 2013 Zolang je hem voor de release pre ordert zou je de blimp moeten krijgen; wel is de CE er dan mischien niet. Zou het zo zijn dat je het toch niet koopt hebben retailers vaak de game met preorder code vaak nog gewoon liggen in hun schappen een week of 2/3 na release.
_Night-Men_ Geplaatst: 28 mei 2013 Rapport Geplaatst: 28 mei 2013 Ik had Max Payne 3 ge-preorder vorig jaar, was netjes op de vrijdag, dag van release, afgeleverd Nergens problemen mee. Collector's is wel limited, dus wees er wel gauw bij. Denk dat je ver moet zoeken wil je in september nog een collector's vinden, misschien liggen ze dan wal gewoon voor verkoop in de winkel?
Jesperkaj Geplaatst: 28 mei 2013 Rapport Geplaatst: 28 mei 2013 Discussies en vragen omtrent de Special- en de Collectors Edition (+de pre-order bonus) kunnen in dit topic terecht.
Recommended Posts