.Sharingan Geplaatst: 28 mei 2013 Rapport Geplaatst: 28 mei 2013 (bewerkt) Recent hield Rockstar Games een persevenement in Rusland om daar Grand Theft Auto V voor het eerst te tonen. Het betrof hier dezelfde demo als degene die eerder al aan andere Europese journalisten werd getoond, maar desondanks levert het wat nieuwe details op.Deze informatie is ‘gelekt’ via een Russisch magazine dat de complete preview nog moet publiceren. Echt heel veel is het niet, maar er zitten wel wat leuke details tussen. Sommige wonden (kogelwonden bijv.) kunnen voor een blijvend litteken zorgen In de heuvels is een verborgen militaire basis Wilde dieren jagen op elkaar Er zal een motorcross baan in de speelwereld te vinden zijn Touristen/NPC’s wandelen in de bergen, gaan vissen en meer van dat soort dingen doen Het aantal auto’s op de weg is nog een beetje karig (een bekend GTA fenomeen – red.) De onderwaterwereld is erg gedetailleerd met een hoop kleuren en variatie Grand Theft Auto V ligt 17 september in de winkels en in aanloop naar de release zullen we ongetwijfeld nog meer details en beelden mogen verwachten. Zodra we wat nieuws te melden hebben lees je het hier. Bron: psx-sense.nl Mocht het niet de bedoeling zijn dat er voor elk beetje info een topic geopend wordt, hoor ik het graag Bewerkt: 28 mei 2013 door VWO-er topictitel gefikst op aanvraag (dit lullige lijntje krijg je er gratis bij) Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 28 mei 2013 Rapport Geplaatst: 28 mei 2013 Zeker vette info! Ik denk dat ik een PS4 ga kopen mét gta V! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 28 mei 2013 Rapport Geplaatst: 28 mei 2013 Sommige wonden (kogelwonden bijv.) kunnen voor een blijvend litteken zorgen Wilde dieren jagen op elkaar Er zal een motorcross baan in de speelwereld te vinden zijn Dat zijn enkele interessante nieuwe dingen. Spijtig van het probleem met de voertuigen, mogelijk dat ze daar nog wat op weten vinden? (is prestatiegewijs wel zwaar) De andere weetjes zijn denk ik al eens gepasseerd, maar het is niet erg om die nog eens te benadrukken Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 28 mei 2013 Rapport Geplaatst: 28 mei 2013 Leuke informatie! Vooral leuk dat NPC's ook daadwerkelijk iets ondernemen, in plaats van doelloos rondlopen in de wereld. Die militaire basis lijkt ook erg leuk, ik ben benieuwd wat we daar aan zullen treffen. Ik zie een missie in die basis sowieso wel zitten. Ben erg benieuwd naar de dierenwereld, evenals de onderwaterwereld: iets wat toch geheel nieuw is voor GTA. Reageren
thebig Geplaatst: 28 mei 2013 Rapport Geplaatst: 28 mei 2013 Zeker vette info! Ik denk dat ik een PS4 ga kopen mét gta V! Als dat mogelijk gaat zijn. Je gaat sowieso een tijdje mogen wachten nog. Geef mij hem maar voor de PS3. De helft was al bekend, de andere helft konden we wel raden. Alleen het eerste vind ik opmerkelijk. In de laatste trailer zag je dat de schotwonden realistisch waren, dus hoopte ik dat er misschien littekens achter zouden blijven. Leuk dat dat daadwerkelijk is. Ik hoop dat die Russische magazines dat niet gegokt hebben, gezien Trevor's litteken, maar dat ze daadwerkelijk bewijs hebben gezien. Reageren
Faenty. Geplaatst: 28 mei 2013 Rapport Geplaatst: 28 mei 2013 Er kunnen mischien ook wat dingen misgegaan zijn met vertalen want voor zover ik weet hebben ze het met google translate gedaan (Dit hebben ze denk ik van gtaforums) Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 28 mei 2013 Rapport Geplaatst: 28 mei 2013 Leuke nieuwe info, hoop dat er niet al te overdreven wordt met die wonden. Straks zien ze er alle 3 uit als gehavende boksers. Denk niet dat die Russen dat gegokt hebben die zullen ook wel oprecht zijn naar hun lezers zoals in alle andere landen. . Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 28 mei 2013 Rapport Geplaatst: 28 mei 2013 Zeer leuke details, ondanks dat er alsnog geen grote verandering is in het aantal voertuigen op één plek. Hoop in ieder geval dat NPC's inderdaad echt activiteiten uitvoeren als wandelen in de bergen. Zou toch weer wat realisme aan GTA V toevoegen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 28 mei 2013 Rapport Geplaatst: 28 mei 2013 De helft was al bekend, de andere helft konden we wel raden. Alleen het eerste vind ik opmerkelijk. In de laatste trailer zag je dat de schotwonden realistisch waren, dus hoopte ik dat er misschien littekens achter zouden blijven. Leuk dat dat daadwerkelijk is. Ik hoop dat die Russische magazines dat niet gegokt hebben, gezien Trevor's litteken, maar dat ze daadwerkelijk bewijs hebben gezien. Laat dat alsjeblieft niet gebeuren. Zie je het al voor je? Elke kogel een litteken? Weet je hoe vaak ik raak geschoten ben in GTA tot nu toe? Realisme my ass, het hele spel is niet realistisch, en laat dat vooral ook zo blijven. Het aantal auto's op de weg is karig... Tsja, dat maakt het alleen maar leuker om er te rijden. Als het realistisch was, zouden er enorme files staan. Nee dat is leuk. Zolang ze maar t.o.v. SA gefixt hebben dat auto's ineens naar links/rechts gaan of ineens afslaan, want dat was wel mega storend. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.