Jump to content

hidden interiors

hanff

Recommended Posts

blue hell is de wereld gezien van onderen...er zijn plekken waar je doorheen valt en dan zie je boven je de wereld van onder gezien

Hidden interiors is een map met alle plekken waar je in missies komt en later nooit meer terug kan zoals big smoke's crack house.

je kunt hier komen door met een jetpack bij de uitgang van de gym in LS naar boven te stijgen door het plafond....en dan kom je in de hidden interiors-world

Delen op andere websites

Dit wisten de meeste al, maar toch bedankt namens de mensen die het nog neit wisten.

ik zag dar er verschillende (meer dan 1 dus) topics over gingen...dus als jij durft te beweren dat de meesten dat al wisten....heb je niet echt opgelet.......LET OP MAN..........WORDT EEN KEER WAKKER!!!!

Delen op andere websites

Dit wisten de meeste al, maar toch bedankt namens de mensen die het nog neit wisten.

ik zag dar er verschillende (meer dan 1 dus) topics over gingen...dus als jij durft te beweren dat de meesten dat al wisten....heb je niet echt opgelet.......LET OP MAN..........WORDT EEN KEER WAKKER!!!!

1. Ik ken het forum beter dan jou

2. En ja de meeste weten het al hoor die 5 die het niet weten openen een topic. Dat is een verhouding van 5/12540

Bewerkt: door mania-92
Delen op andere websites

Inderdaad VERSCHILLENDE topics.

Dus in ANDERE topics staat dit ook uitgelegd.

Zelfs een topic waar JIJ hebt in gereageerd.

Vandaag nog:

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...idden+interiors

wauw...jij hebt net als ik ook niets te doen, alleen het verschil tussen jou en mij is: ik probeer hier iedereen te helpen......jij daarentegen wil iedereen afkraken....nou....succes daarmee :o ....dit kan anders...probeer mensen wat minder af te kraken....ik bedoel: er komen mensen die het spel vandaag hebben gekocht en van niets weten....moet je dan gelijk zo lelijk doen tegen hun?.....nee....help ze gewoon...ok al zijn de vragen al 100 keer gesteld....zij hebben het nu voor de eerste keer gevraagd en weten zich geen raad....HELP ZE DAN MAN

ik zou het leuk vinden als je met mijn informatie iets deed (voor een ander dan)

Delen op andere websites

1. Ik ken het forum beter dan jou

2. En ja de meeste weten het al hoor die 5 die het niet weten openen een topic. Dat is een verhouding van 5/12540

???..euhhm...???

Delen op andere websites

wauw...jij hebt net als ik ook niets te doen, alleen het verschil tussen jou en mij is: ik probeer hier iedereen te helpen......jij daarentegen wil iedereen afkraken....nou....succes daarmee ohmy.gif ....dit kan anders...probeer mensen wat minder af te kraken....ik bedoel: er komen mensen die het spel vandaag hebben gekocht en van niets weten....moet je dan gelijk zo lelijk doen tegen hun?.....nee....help ze gewoon...ok al zijn de vragen al 100 keer gesteld....zij hebben het nu voor de eerste keer gevraagd en weten zich geen raad....HELP ZE DAN MAN

Ja je hebt wel voor een stuk gelijk.

Maar dan kun je evengoed topics van maanden oud terug gaan maken en

dat zou ik net willen tegenhouden. :(

Bewerkt: door gertjeu
Delen op andere websites

A.U.B. de edit knop gebruiken :)

je kunt hier komen door met een jetpack bij de uitgang van de gym in LS naar boven te stijgen door het plafond....en dan kom je in de hidden interiors-world

Dit is wel handig voor anderen die het NOG niet wisten :)

Delen op andere websites

als we nou is lekker ontopic gaan!

Je kan wel in dat crack house hoor als je de laatste missie hebt gedaan.

Als je met je FBI truck de muur er eenmaal uit hebt geramt komt ie ook nooit meer terug.

Delen op andere websites

Jongens hou het Rustig. Dit is erg slecht voor de sfeer zo.

De meeste mensen van de oude generatie wisten dit al.

Maar er is wel een groei stijging geweest van ongeveer 9500 leden.

Dus het grote gedeelte van de nieuwe generatie weet het nog niet.

Nu serieus ontopic.

Delen op andere websites

Weet iemand trouwens of er in de hidden interiors nog meer te doen is wat je in het gewone spel niet kunt doen, zoals tattoos laten zetten die je nergens in het spel kunt laten zetten? :blink:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...