GTAKevin023 Geplaatst: 28 mei 2013 Rapport Geplaatst: 28 mei 2013 Hey, Ik zag net een reactie op youtube op iemand dat als je het spel niet pre order't dat je dan wel nog in andere ''blimp's'' (Zeppelins) kan vliegen. Alleen niet in de Atomic Blimp. Volgens hem is de Atomic Blimp een speciale zeppelin en kan je wel in andere zeppelins vliegen. Is hier al iets over bekend? Reageren
Faenty. Geplaatst: 28 mei 2013 Rapport Geplaatst: 28 mei 2013 Dit is niet bevestigt en lijkt me heel erg onlogisch. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 28 mei 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2013 Dit is niet bevestigt en lijkt me heel erg onlogisch. Tja, mij ook wel een beetje. Eerlijk gezegd Reageren
thebig Geplaatst: 28 mei 2013 Rapport Geplaatst: 28 mei 2013 Ik hoor hier en daar zeggen dat het wel nog mogelijk is. Ik denk en hoop dat het zo is. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 28 mei 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2013 (bewerkt) Zou er een speciale zeppelin haven zijn? Of gewoon vliegveld. Ik kan niet wachten om met z'n ding neer te storten. Die dingen vliegen langzaam, daar ga ik niet mee normaal vliegen. Alleen stuntvliegen! Bewerkt: 28 mei 2013 door GTAKevin023 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 28 mei 2013 Rapport Geplaatst: 28 mei 2013 Of gewoon vliegveld. LSX. Meerdere blimps lijkt me eigenlijk een beetje onwaarschijnlijk, dan zou het idee achter de Atomic Blimp ook wat weg zijn. Reageren
Nissan Geplaatst: 29 mei 2013 Rapport Geplaatst: 29 mei 2013 Niet perse, "atomic" kan ook gewoon betekenen dat deze blimp veel groter is dan de andere blimps in de game. Reageren
thebig Geplaatst: 29 mei 2013 Rapport Geplaatst: 29 mei 2013 Of dat hij betere motoren heeft en sneller gaat. Waarschijnlijk beide. Dan zou het voordeel van de pre-order weer terug zijn. Een volledige nieuw voertuig maken om dan alleen aan sommige mensen te geven vind ik gewoon belachelijk. Ik denk sowieso dat alle extraatjes voor een prijsje te downloaden gaan zijn na verloop van tijd. Tenzij een paar dingen om het uniek te houden. Reageren
Nissan Geplaatst: 29 mei 2013 Rapport Geplaatst: 29 mei 2013 Zoals dat bij RDR werd gedaan. De Walton's Gang outfit zat alleen in de PS3 versie, en weken later verscheen hij voor letterlijk 60 MP op de Marketplace. Uiteindelijk betalen we evenveel op die manier. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 juni 2013 Rapport Geplaatst: 2 juni 2013 Ik neem aan dat alle ingame extra's die je krijgt bij de Special en Collector's edition ook wel later zullen verschijnen in de vorm van DLC. Het is al vreemd genoeg dat je ingame extra's krijgt bij een GTA . Reageren
harry1985 Geplaatst: 5 juni 2013 Rapport Geplaatst: 5 juni 2013 Maakt mij niks uit ik ga voor de collectors editie. alles in ieder geval lekker compleet. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 8 juni 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2013 Ik neem aan dat alle ingame extra's die je krijgt bij de Special en Collector's edition ook wel later zullen verschijnen in de vorm van DLC. Het is al vreemd genoeg dat je ingame extra's krijgt bij een GTA . Waarschijnlijk wel. Maar ik denk dat je dan duurder uit bent. 1200 Microsoft points voor Special Blimp, 1000 Microsoft points voor Hotrod. 1300 Microsoft points special weapons. Zoiets ongeveer. En nog veel meer dingen. Maar vergeet ook niet dat je dan niet de pet, tas, blueprint kaart en zo niet krijgt. Of je moet op marktplaats kijken. Maar wil je echt zoveel moeite doen terwijl het ook gewoon in één keer kan. Bol.com 130 euro. Klaar en verder gewoon wachten tot je je pakketje thuis krijgt met al je spullen. Ik heb die collector's edition al gekocht. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.