Jump to content

Wie heeft gta V al gekocht?

Recommended Posts

Geplaatst:

Yo guys

Wie hebben er al een gta V gekocht? Normaal, special edition of Collection's edition?

Ik heb al de collection's edition gekocht bij bol.com . :D

Geplaatst:

Yo guys

Wie hebben er al een gta V gekocht? Normaal, special edition of Collection's edition?

Ik heb al de collection's edition gekocht bij bol.com . :D

Ik denk dat dit gesprek al redelijk deze kan op gaat, maar ik heb ook de CE besteld. Eén keer in de vijf jaar mag er wel eens goed uitgepakt worden bij R* vind ik.

Geplaatst:

Special Edition gekozen, omdat de Collector's Edition in mijn ogen geen bijzondere dingen toevoegt dan alleen zo'n petje, tasje en wat in-game dingetjes. Maar dat laatste zal waarschijnlijk nog wel een keer beschikbaar worden gesteld als losse aankoop ofzo. :puh:

Geplaatst:

Ik heb de Collectors Edition gekocht, ook is dit de eerste keer dat ik dit doe voor een game.

Geplaatst:

Ik heb de Collector's Edition gepre-ordert en net zoals bij BelgiumRedDevils is dit de eerste keer dat ik dit ooit al bij een game heb gedaan :puh:

Geplaatst:

Ik heb de Collector's Edition gepre-ordert en net zoals bij BelgiumRedDevils is dit de eerste keer dat ik dit ooit al bij een game heb gedaan :puh:

Gaan we een review geven over de CE en GTA V, nadat we hem in ontvangst hebben genomen? Misschien krijgen we deze 15 minuten vroeger dan de rest!

Geplaatst:

Nog niet gekocht. Misschien zet ik wel nog een pre oder over een maandje. Zal.tussen de SE en de normale gaan, veel meer geld ga ik er niet voor neerleggen. Heb nog plannen voor een reisje begin september.

Geplaatst:

Nog niet gekocht. Misschien zet ik wel nog een pre oder over een maandje. Zal.tussen de SE en de normale gaan, veel meer geld ga ik er niet voor neerleggen. Heb nog plannen voor een reisje begin september.

Reisje naar Los Santos in september bedoel je? :)

Geplaatst:

Ik heb GTA al november gekocht (pre-order & betaald), alleen ik weet niet of ik CE moet halen? Ik verwachte meer dan geld zakje en een pet (digitale goodies vind ik niet belangrijk).

Geplaatst:

Gisteren de Collector's Edition besteld bij Bol.com en gezegd dat ze 'm moeten afleveren bij een Kiala punt. Het zal nog even afwachten worden of alles er nog bij zit want naar mijn gevoel was ik al een beetje laat.

Geplaatst:

Gisteren de Collector's Edition besteld bij Bol.com en gezegd dat ze 'm moeten afleveren bij een Kiala punt. Het zal nog even afwachten worden of alles er nog bij zit want naar mijn gevoel was ik al een beetje laat.

Hoezo laat? Zolang zij het blijven aanbieden, en jij koopt het, krijg je het gewoon hoor. Anders zijn ze verkeerd bezig. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...