GTAKevin023 Geplaatst: 28 mei 2013 Rapport Geplaatst: 28 mei 2013 Yo guys Wie hebben er al een gta V gekocht? Normaal, special edition of Collection's edition? Ik heb al de collection's edition gekocht bij bol.com . Reageren
satinesmith Geplaatst: 28 mei 2013 Rapport Geplaatst: 28 mei 2013 Yo guys Wie hebben er al een gta V gekocht? Normaal, special edition of Collection's edition? Ik heb al de collection's edition gekocht bij bol.com . Ik denk dat dit gesprek al redelijk deze kan op gaat, maar ik heb ook de CE besteld. Eén keer in de vijf jaar mag er wel eens goed uitgepakt worden bij R* vind ik. Reageren
Peppienator Geplaatst: 29 mei 2013 Rapport Geplaatst: 29 mei 2013 Ik heb de normale edition bij werkkamp besteld Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 29 mei 2013 Rapport Geplaatst: 29 mei 2013 Special Edition gekozen, omdat de Collector's Edition in mijn ogen geen bijzondere dingen toevoegt dan alleen zo'n petje, tasje en wat in-game dingetjes. Maar dat laatste zal waarschijnlijk nog wel een keer beschikbaar worden gesteld als losse aankoop ofzo. Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 29 mei 2013 Rapport Geplaatst: 29 mei 2013 Ik heb de Collectors Edition gekocht, ook is dit de eerste keer dat ik dit doe voor een game. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 mei 2013 Rapport Geplaatst: 29 mei 2013 Ik heb de Collector's Edition gepre-ordert en net zoals bij BelgiumRedDevils is dit de eerste keer dat ik dit ooit al bij een game heb gedaan Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 29 mei 2013 Rapport Geplaatst: 29 mei 2013 Ik heb de Collector's Edition gepre-ordert en net zoals bij BelgiumRedDevils is dit de eerste keer dat ik dit ooit al bij een game heb gedaan Gaan we een review geven over de CE en GTA V, nadat we hem in ontvangst hebben genomen? Misschien krijgen we deze 15 minuten vroeger dan de rest! Reageren
thebig Geplaatst: 29 mei 2013 Rapport Geplaatst: 29 mei 2013 Nog niet gekocht. Misschien zet ik wel nog een pre oder over een maandje. Zal.tussen de SE en de normale gaan, veel meer geld ga ik er niet voor neerleggen. Heb nog plannen voor een reisje begin september. Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 29 mei 2013 Rapport Geplaatst: 29 mei 2013 Nog niet gekocht. Misschien zet ik wel nog een pre oder over een maandje. Zal.tussen de SE en de normale gaan, veel meer geld ga ik er niet voor neerleggen. Heb nog plannen voor een reisje begin september. Reisje naar Los Santos in september bedoel je? Reageren
AOSY86 Geplaatst: 29 mei 2013 Rapport Geplaatst: 29 mei 2013 Ik heb GTA al november gekocht (pre-order & betaald), alleen ik weet niet of ik CE moet halen? Ik verwachte meer dan geld zakje en een pet (digitale goodies vind ik niet belangrijk). Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 mei 2013 Rapport Geplaatst: 30 mei 2013 Gisteren de Collector's Edition besteld bij Bol.com en gezegd dat ze 'm moeten afleveren bij een Kiala punt. Het zal nog even afwachten worden of alles er nog bij zit want naar mijn gevoel was ik al een beetje laat. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 30 mei 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2013 Gisteren de Collector's Edition besteld bij Bol.com en gezegd dat ze 'm moeten afleveren bij een Kiala punt. Het zal nog even afwachten worden of alles er nog bij zit want naar mijn gevoel was ik al een beetje laat. Hoezo laat? Zolang zij het blijven aanbieden, en jij koopt het, krijg je het gewoon hoor. Anders zijn ze verkeerd bezig. Reageren
Puma Geplaatst: 30 mei 2013 Rapport Geplaatst: 30 mei 2013 Voeg dan een poll toe aan de eerste post, genius. Kan iedereen stemmen . Ik ga 'm binnenkort bestellen overigens. Reageren
3L1077 Geplaatst: 30 mei 2013 Rapport Geplaatst: 30 mei 2013 Al een jaartje geleden ofzo pre-order bij de GM geplaatst. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 30 mei 2013 Rapport Geplaatst: 30 mei 2013 Binnenkort maar de Special Edition bestellen! Ergens... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.