3L1077 Geplaatst: 30 mei 2013 Rapport Geplaatst: 30 mei 2013 Weer eens een nieuwe signature, maar dan een andere stijl. Ik hoor graag wat jullie er van vinden. Reageren
Michael Geplaatst: 30 mei 2013 Rapport Geplaatst: 30 mei 2013 Ik weet het niet, het geeft me een raar gevoel. Iets nieuws wat ik niet van je ben gewend Reageren
3L1077 Geplaatst: 30 mei 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2013 Ik ben idd voor iets nieuws gegaan, en is dit positief of negatief? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 30 mei 2013 Rapport Geplaatst: 30 mei 2013 Oeeeh, interessant zeg. Ik vind het idee erachter in ieder geval zeer leuk, dus op dat vlak is het positief. Je lijkt nog al een gewoonte te hebben van rond je eigen naam te werken en zo lang dat dat goede concepten aflevert zal ik het je niet ontmoedigen, want dit heeft iets. Heb alleen wat vragen of twijfels rond de gebruikte kleuren. Want je signature noemt "Water" maar heeft een wat onnatuurlijk gevoel. Waardoor het meer op een impressionistisch werkje lijkt, dan op een echte afbeelding. Waarom deze kleuren? (Ik zeg niet dat ik de kleuren niet vind passen want het resultaat ziet er aangenaam uit, maar vind ze wat vreemd) Reageren
3L1077 Geplaatst: 30 mei 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2013 Uhm, het was gewoon een groen tekstje met wat blauw water erover gekapt. Reageren
Nyltje Geplaatst: 31 mei 2013 Rapport Geplaatst: 31 mei 2013 Gwn weer heel mooi, èn nieuw! Ik vind het echt zo leuk die nieuwe stijl! ;D De kleuren zijn goed en de rest ook gwn super goed! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.