3L1077 Geplaatst: 15 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2013 In 3 weken kan je toch evengoed een wallpaper maken dan een signature? Je mag zelfs op voorhand werken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 15 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2013 Dat kan, maar deze competitie draait om signatures. Als de één een wallpaper maakt en de ander een signature, dan is de verhouding een beetje zoek. Voor grotere werken hebben we bovendien Commercial Touch. Tijdje geleden alweer dat we daar iets mee gedaan hebben, maar dat kan op korte termijn ook wel weer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 15 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2013 Helaas kan ik niets van GFX, iets meer dan tekst op een plaatje kom ik niet. Toch wil ik iedereen veel succes wensen en de Graphics-moderators een compliment geven met weer een hele leuke activiteit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 15 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2013 (bewerkt) Oei, dat word wel lastig om tegen zulke goede tegenstanders te spelen Achja, anders heb je ook geen chalange EDIT: Zozo, mijn signature is af. En hij is mooi geworden (sign is natuurlijk voor ronde 1 ) Bewerkt: 15 juni 2013 door supergtagamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 15 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2013 Ik mag al meteen op de bank in de eerste ronde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 15 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2013 Zozo, mijn signature is af. En hij is mooi geworden Oh, we gaan een psychologische battle aan zie ik alweer. Ik mag al meteen op de bank in de eerste ronde. Awh, volgende keer wissel ik je af. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 17 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2013 Moeten we ons persé aan de restricites van de hoogte van een signature houden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 17 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2013 Moeten we ons persé aan de restricites van de hoogte van een signature houden? Ja natuurlijk, anders hadden we net zo goed geen restrictie kunnen instellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 18 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2013 Moeten we ons persé aan de restricites van de hoogte van een signature houden? Op welk formaat ben je van plan om iets te maken dan? We hebben hier inderdaad een restrictie voor ingesteld, omdat het om signatures gaat. Echter wil ik best overwegen om die restrictie nog lichtjes (lichtjes, want 500*200 is al heel wat) aan te passen als jullie deelnemers dat prettiger vinden. Wat stel je voor? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2013 Ik was niets speciefieks van plan hoor, ik vroeg het gewoon om rekening mee te houden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 5 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2013 Zozo, even mijn sig ingeleverd, nu nog wachten op wat .Levi. heeft ingeleverd ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 6 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2013 Let op: Het speelschema is gewijzigd. Helaas heeft Kai-Shockwave zich teruggetrokken, wat betekent dat er ook twee speelronden minder zijn (aangezien je niet meer tegen Kai-Shockwave hoeft te spelen en je ook geen ronde meer vrij bent). 3L1077 was deze speelronde vrij, maar is er akkoord mee gegaan om tegen David22 te spelen, waardoor we dus 'gewoon' van start kunnen vandaag. De stemtopics komen zo online! Dat er twee speelronden wegvallen is er natuurlijk jammer. Wie weet kunnen we er een dubbele competitie van maken, dat we elk dus twee keer tegen elkaar spelen. Maar dat zien we te zijner tijd wel weer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 6 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2013 We kunnen daarna misschien ook nog doen dat we in teams werken, samenwerken aan één signature dus? :') Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 7 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2013 We kunnen daarna misschien ook nog doen dat we in teams werken, samenwerken aan één signature dus? :') Dat kan, als daar genoeg vraag naar is. Maar dat gaat dan wel een seizoen op zichzelf worden, aangezien het nu draait om individuele signatures. Maar wat dit seizoen betreft: wie weet stoppen we na vijf speelronden, wie weet houden we een dubbele competitie. Na speelronde drie zal ik aan jullie deelnemers vragen wat jullie graag willen, aangezien je dan 'gewend' bent aan het structureel maken van signatures en er waarschijnlijk ook nog geen kampioen is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 27 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2013 Let op: Het speelschema is gewijzigd. Geen van allen hebben tijdig een signature weten in leveren (wegens vakantie/afwezigheid) voor de tweede speelronde. We stellen daarom het speelschema met één week uit, zoals ook vermeld staat in de regels van deze contest. We gaan er vanuit dat we volgende week 3 augustus het spel gewoon weer kunnen hervatten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.