.Levi. Geplaatst: 13 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2014 Volgende keer proberen we het gewoon nog eens! Laten we hopen dat we dan met veel deelnemers een nieuwe start kunnen maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 30 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2014 Wie zou er nog weer iets voelen voor een nieuw seizoen? Minimale aantal deelnemers is zes, anders is het wat aan de karige kant. Waar ik aan zat te denken is om het seizoen niet volgens een strikt schema af te werken. Dat wil dus zeggen dat er wel een speelschema is, maar dat je de speeldata in overleg met je tegenstander regelt. Uiteraard is het altijd afwachten of er uiteindelijk genoeg leden overblijven om het seizoen mee af te sluiten, maar het geeft wel een zekere vrijheid waardoor iemand (hopelijk) minder snel geneigd is om uit het toernooi te stappen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 30 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2014 I'm totally in! 8 zou misschien leuk zijn, dan kun je eerst met een soort van poulefase werken en dan knockout? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 30 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2014 Ja, dat lijkt mij ook wel wat! Maakt het ook wat spannender, denk ik. Acht deelnemers zou heel mooi zijn (twee poules), nog zes te gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2014 Dit lijkt mij ook zeker leuk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2014 Misschien moet ik mijn stoffige PS-skills (of GIMP, natuurlijk) dan maar weer eens uit de kast halen, want zo'n initiatief als deze triggert wel weer wat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 14 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2014 (bewerkt) Ik moet maar weer eens Photoshop-tutorials gaan volgen, ben aardig wat vergeten. :$ Bewerkt: 14 november 2014 door TheDutchWesley Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.