Jump to content

Bug?

jetse

Recommended Posts

Ik heb een probleempje nadat ik alle missies van de quarry missions heb gedaan blijft er een geel vierkantje op mijn schermp staan ;) wat ik dus erg vervelend vind. weet iemand hier iets meer van of heeft iemand anders dit ook? ;)

Enuuh wat kan ik er aan doen om het weg te krijgen want ik vind het stront irritant. :angry:

please help me even :rolleyes:

Delen op andere websites

Ik heb een probleempje nadat ik alle missies van de quarry missions heb gedaan blijft er een geel vierkantje op mijn schermp staan ;) wat ik dus erg vervelend vind. weet iemand hier iets meer van of heeft iemand anders dit ook? ;)

Enuuh wat kan ik er aan doen om het weg te krijgen want ik vind het stront irritant. :angry:

please help me even :rolleyes:

Ik denk dat dit een bug is... heb je de ps2 versie van San Andreas of heb je de PC versie??

Als je de PC versie hebt.. kun je dan msschien even een screen posten zodat we weten om wat voor 4kantje het gaat? ;)

Delen op andere websites

ik heb het spel op de xbox dus kan het niet laten zien via een screenshot maar ik kan wel ongeveer zeggen hoe het eruit ziet

het vierkantje staat naast het tekentje van de quarry missions, en het blijft telkens op de kaart staan ook al ben je in los santos of ergens in san fierro je ziet hem altijd en dat is zwaar klote. :angry:

Delen op andere websites

HEJO MARCO

GA JE NOU NIET ZO DRUK MAKEN OM IN WELKE TOPIC DIT STAAT JA!

ALS JE NOU GEWOON EVEN PROBEERT TE HELPEN DAN OM JE ALLEEN WAT DRUK TE MAKEN OVER IN WELKE TOPIC DIT NOU EIGENLIJK HOORT DAN IS DAT BEST WEL ZIELIG HOOR :angry:

DUS GA JE NOU MAAR BEZIG HOUDEN OM WAT ADVIES TE GEVEN AAN MENSEN DAN IN PLAATS VAN ZE WAT AF TE KRAKEN DOOR ZE DE GOEDDE TOPIC AAN TE WIJZEN. BEETJE ZIELIG NIET.

Delen op andere websites

Bug?

Dat is helemaal geen Bug, dat tekentje blijft gewoon staan.

Ik heb dit ook en heb er helemaal geen last van.

Ooooh bedoelt hij het tekentje van de Quarry Plaats?? :blink:

Dat is waar je je geld kan ophalen??

Delen op andere websites

nee ik denk dat jullie het verkeerd snappen er blijft bij mij ee nvierkantje staan die staat naast het tekentje voor de quarry mission (er staan dus twee tekentjes het geel vierkantje en het tekentje van de quarry missions )

E ndat gele vierkantje blijft er telkens staan en ik blijf hem altijd zien op de kaart ook al ben ik niet in de buurt darvan ;)

misschien toch nog een bug? ;):(

Delen op andere websites

HEJO MARCO

GA JE NOU NIET ZO DRUK MAKEN OM IN WELKE TOPIC DIT STAAT JA!

ALS JE NOU GEWOON EVEN PROBEERT TE HELPEN DAN OM JE ALLEEN WAT DRUK TE MAKEN OVER IN WELKE TOPIC DIT NOU EIGENLIJK HOORT DAN IS DAT BEST WEL ZIELIG HOOR :angry:

DUS GA JE NOU MAAR BEZIG HOUDEN OM WAT ADVIES TE GEVEN AAN MENSEN DAN IN PLAATS VAN ZE WAT AF TE KRAKEN DOOR ZE DE GOEDDE TOPIC AAN TE WIJZEN. BEETJE ZIELIG NIET.

Ten eerste help ik je alleen maar door te zeggen dat dit in een ander topic thuis hoort en ten tweede caps lock was niet nodig,je had het ook normaal kunnen zeggen.En ten derde ik kraak je niet af.

En sinds wanneer is zeggen in welk topic dit thuishoort afkraken?

Als je denkt dat het een bug is moet je toch echt in het bug topic zijn hoor. ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...