Tha CheatMaster Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) Ok jongens, terug on-topic nu. Bij mij staat aleen dat tekentje van Quarry missies. Dat geel vierkantje heeft er bij mij nooit gestaan. :huh: Kun je je screen niet uploaden via Imageshack??? Bewerkt: 14 juli 2005 door gertjeu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Ok jongens, terug on-topic nu.Bij mij staat aleen dat tekentje van Quarry missies. Dat geel vierkantje heeft er bij mij nooit gestaan. :huh: Kun je je screen niet uploaden via Imageshack??? Hij zei al: Ik heb het spel op de X-Box en ik kan geen PLaatjes uploaden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Ok jongens, terug on-topic nu.Bij mij staat aleen dat tekentje van Quarry missies. Dat geel vierkantje heeft er bij mij nooit gestaan. :huh: Kun je je screen niet uploaden via Imageshack??? Hij zei al: Ik heb het spel op de X-Box en ik kan geen PLaatjes uploaden Ja maar met een digitale camera kan hij er een foto van trekken. :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Ok jongens, terug on-topic nu.Bij mij staat aleen dat tekentje van Quarry missies. Dat geel vierkantje heeft er bij mij nooit gestaan. :huh: Kun je je screen niet uploaden via Imageshack??? Hij zei al: Ik heb het spel op de X-Box en ik kan geen PLaatjes uploaden Ja maar met een digitale camera kan hij er een foto van trekken. :rolleyes: Da's waar... maja dan moet je maar net een Digitale Camera hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.