TimTwin Geplaatst: 1 juni 2013 Rapport Geplaatst: 1 juni 2013 Hallo , Ik wil graag dat mijn instellingen weer zo zijn als ik hem kreeg want ik kan niet meer schieten en soms ook niet rijden. kan dit? Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 juni 2013 Rapport Geplaatst: 1 juni 2013 Probeer eens het bestand gta_sa.set te verwijderen uit (Mijn) Documenten » GTA San Andreas User Files Succes! Reageren
TimTwin Geplaatst: 1 juni 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2013 (bewerkt) Probeer eens het bestand gta_sa.set te verwijderen uit (Mijn) Documenten » GTA San Andreas User Files Succes! werkt niet , zie hem niet staan. Edit : werkt wel bleek aan LFS carsteup te liggen. Erg bedankt! Hij blijft terugkomen , startte opnieuw het spel zat ie er weer in , Het bestand heet : LFS Car Setup maar als ik het bij bestanden zoek vind ik niks. Ook niet bij het condiguratie scherm. Bewerkt: 1 juni 2013 door Joriz Reageren
xoex23 Geplaatst: 1 juni 2013 Rapport Geplaatst: 1 juni 2013 (bewerkt) Je kunt niet meer rijden en schieten enzovoort? Werk je toevallig met 7 of Vista? Zoja, heb je compatibiliteitsmodus al eens geprobeerd? Bewerkt: 1 juni 2013 door xoex23 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 1 juni 2013 Rapport Geplaatst: 1 juni 2013 Back up je save games en herinstalleer San Andreas. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.