MaxVito Geplaatst: 3 juni 2013 Rapport Geplaatst: 3 juni 2013 Dan zou ik echt voor de G27 gaan. Reageren
Kloep Geplaatst: 3 juni 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2013 Ja, daar zit ik nu ook aan te denken,maar vind het nog steeds vreemd dat de nieuwste van Logitech zo ontiegelijk slecht leverbaar is... Reageren
Venzio Geplaatst: 3 juni 2013 Rapport Geplaatst: 3 juni 2013 Voor dat geld heb je betere pedalen en een goed stuur. Reageren
Kloep Geplaatst: 3 juni 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2013 Weet ik, je punt? Ondanks je reactie vind ik het nog vreemd. Reageren
Venzio Geplaatst: 3 juni 2013 Rapport Geplaatst: 3 juni 2013 Waarom zou je niet voor iets beters gaan voor ongeveer hetzelfde geld met een "verouderd" stuur? Er zal eventueel een nieuwe uitkomen, maar dat zal toch nog maanden duren. Logitech zal ook niet snel loadcell pedalen gebruiken. Een G27 is zeker goed, maar je kunt beter krijgen. Reageren
Venzio Geplaatst: 3 juni 2013 Rapport Geplaatst: 3 juni 2013 Zoals? Weet niet of je ook pedalen en een stuur los zou willen kopen? Reageren
Kloep Geplaatst: 3 juni 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2013 Zolang het met elkaar werkt en niet te duur wordt, maakt het me geen reet uit hoe ik het koop. Reageren
Venzio Geplaatst: 3 juni 2013 Rapport Geplaatst: 3 juni 2013 Laatste vraag: versnellingspook hoe wil je die hebben? H-pattern of sequential shifter? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.