Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi ik ga voor het eerst beginnen met modden in eflc tbogt maar ik heb van iemand wat aanwijzinge gekregen over een patch ik heb deze gedownload maar waar moet ik die neerzetten en spark iv doet het ook niet? er komt telkens werkt niet meer te staan

Geplaatst:

Je moet de patch nergens neerzetten, gewoon downloaden en uitvoeren en de stapjes op het installatiescherm volgen. De download is een zipfile met daarin twee bestanden, het .exe bestand moet je uitvoeren.

Misschien heb je een verkeerde SparkIV versie gedownload. Je kan hier de juiste versie downloaden, versie 0.6.9 voor EFLC natuurlijk.

Geplaatst:

Bedankt spark IV doet het ik heb de stapjes op het scherm gevolgd en nu kan ik modden? ik heb ook nog een trainer nodig enz waar moet ik die zetten? k ben qua modding echt een beginner

Geplaatst:

Wat wil je precies doen? Wil je zelf mods maken, of wil je er downloaden en in het spel zetten. Ik vermoed dat je het over het downloaden hebt.

Deze tutorial toont je hoe je een trainer installeert, dat is zowat het makkelijkste, dus daar kan je best mee beginnen. Verder kan je ook wat rondkijken in het Tutorial forum.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...