Jump to content

iPhone 4S kopen


MJ_Forever

Recommended Posts

Hallo, ik zou heel graag een iPhone 4S kopen, maar in de winkel zijn deze toestellen duur. Dus ik keek rond op internet en kwam deze site tegen www.netflixshop.eu De iPhones zijn hier een stuk goedkoper dan in de winkel, maar is deze site betrouwbaar? Zal ik deze iPhone kunnen gebruiken in België? Alvast bedankt smile3.gif

Bewerkt: door Joriz
Website verwijderd uit titel. ~~ Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

De vraag of je de iPhone 4S ook in België kunt gebruiken kan ik al gelijk beantwoorden met een ja. Het is immers een 'wereldtelefoon'. Het maakt dus in principe niet uit wáár je hem haalt. :)

Maar ik betwijfel of de site betrouwbaar is, als ik die prijzen zo zie. Want er geldt een bepaald minimum als het gaat om verkoop van artikelen. Een bedrijf of winkel moet per verkocht Apple-product een percentage aan Apple geven. Nu weet ik natuurlijk niet hoeveel dat precies is, maar zeg nou eerlijk: een iPhone 5 16 GB die €676 kost, terwijl je die daar voor slechts €419 kunt krijgen??? Ik zou het zelf niet teveel vertrouwen geven. :puh:

Viel me trouwens ook op dat ze de 64GB- en 32GB-varianten van de 4S nog verkopen, terwijl er officiëel alleen nog maar een 16GB-model wordt aangeboden door Apple. Die staat wel bij de winkel die jij noemt, maar die kost slechts €314, terwijl die bij Apple €574 kost. :7

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt betalen met PayPal, als je hem dan niet ontvangt kun je altijd een claim doen :puh: Verdachte winkel, totaal geen reviews te vinden op internet.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie dat de website pas sinds april 2013 online is en staat geregistreerd op een adres is Estland. Op de website zelf worden verder geen bedrijfsgegevens vermeld. Ik denk dus dat je een zeer groot risico loopt als je besteld en daarnaast mocht je toch een telefoon geleverd krijgen ook nog zitten met garantieproblemen en verdere rechten die je wel hebt als je een telefoon gewoon in Nederland/België koopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...