-Matthijs- Geplaatst: 7 juni 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2013 Tijd voor een nieuwe afbeelding! Interessant, een studio... Suggesties voor nieuwe afbeeldingen mogen ook gegeven worden trouwens. Publieksfavoriet te gast: Reageren
Nyltje Geplaatst: 7 juni 2013 Rapport Geplaatst: 7 juni 2013 (bewerkt) Doe ik de volgende! En toevallig is er net een leuke aflevering bezig van Bassie & Adriaan. ;D Misschien leuk om in de hoofdpost voor en na te zetten met de datum erbij in een spoiler want als dit spel nog 2 jaar door blijft gaan is het toch leuk om ze te bekijken. >>> Door .Levi.: Zat ik vanmiddag ook al aan te denken. Goed idee, gaan we naar kijken.<<< Bewerkt: 7 juni 2013 door .Levi. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 7 juni 2013 Rapport Geplaatst: 7 juni 2013 (bewerkt) Don't mind Ruby Rocket. Bewerkt: 7 juni 2013 door SpacyColours Reageren
Silverbyte Geplaatst: 7 juni 2013 Rapport Geplaatst: 7 juni 2013 De paarden zijn ook vertegenwoordigd in de studio. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 8 juni 2013 Rapport Geplaatst: 8 juni 2013 Haha, die is erg goed gelukt Waar water is, daar is een bootje. Reageren
Rutger. Geplaatst: 8 juni 2013 Rapport Geplaatst: 8 juni 2013 (bewerkt) Ik doe de volgende. Momentje Waar zee is, is strand! Waar strand is, zijn palmbomen! Ik heb trouwens ook even de muis van Guardian1980 weggepoetst. Leek me niet de bedoeling. Bewerkt: 8 juni 2013 door ZaroX Reageren
3L1077 Geplaatst: 8 juni 2013 Rapport Geplaatst: 8 juni 2013 Is het misschien niet handiger om elke keer de psd erbij te plaatsen? Kan in sommige gevallen wel wat werk besparen denk ik. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 juni 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2013 Is het misschien niet handiger om elke keer de psd erbij te plaatsen? Kan in sommige gevallen wel wat werk besparen denk ik. Kan, maar dat is wat omslachtig. Downloaden, uitpakken, manip doen, inpakken, uploaden... Uiteindelijk is dit voor de lol, dus hoe minder handelingen, hoe beter. Lekker mals stukje vlees voor meneer de haai... Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 9 juni 2013 Rapport Geplaatst: 9 juni 2013 Elke boot heeft een kapitein. Maar dit is niet zomaar een kapitein, deze komt de paus beschermen tegen de haaien! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 9 juni 2013 Rapport Geplaatst: 9 juni 2013 Wel bijzonder dat die oude paus geen oog heeft voor de bekendmaking van zijn opvolger. Ik heb trouwens ook even de muis van Guardian1980 weggepoetst. Leek me niet de bedoeling. Thanks, dat was inderdaad een schoonheidsfoutje. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 12 juni 2013 Rapport Geplaatst: 12 juni 2013 Het is weer tijd voor een nieuwe afbeelding! Deze keer hebben we een mooie tuin om al jullie creativiteit in te planten. En wie hebben we daar? Leonardo Dicaprio! Waar zal hij zo blij mee zijn? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.