Dutchy3010 Geplaatst: 3 juni 2013 Rapport Geplaatst: 3 juni 2013 De Modding Fora krijgen nieuwe mods. Dit keer geen mooie auto's of fancy codes, maar twee good old blues. Hanneswasco en Megadreams slaan de handen ineen om de modding fora weer uit hun dal te krijgen. Jongens, heel veel succes en plezier gewenst! Reageren
Svenie Geplaatst: 3 juni 2013 Rapport Geplaatst: 3 juni 2013 Succes heren, ik ben er zeker van dat jullie het goed zullen doen. Twee Belgen die samen een aantal fora modereren, dat kan trouwens niet mislopen toch? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 juni 2013 Rapport Geplaatst: 3 juni 2013 Veel succes en plezier jongens! Reageren
Cabyon Geplaatst: 4 juni 2013 Rapport Geplaatst: 4 juni 2013 Succes en veel plezier toegewenst! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 juni 2013 Rapport Geplaatst: 4 juni 2013 Dat klinkt goed, veel succes ermee! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 4 juni 2013 Rapport Geplaatst: 4 juni 2013 Heren, succes om jullie gerust te stellen; van mij zullen jullie niet zoveel last hebben. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 4 juni 2013 Rapport Geplaatst: 4 juni 2013 +1 voor de titel. Megadreams en Hanneswasco uiteraard veel plezier en succes toegewenst! Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 4 juni 2013 Rapport Geplaatst: 4 juni 2013 Succes, ik heb vertrouwen in jullie! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 juni 2013 Rapport Geplaatst: 4 juni 2013 Succes heren, ik ben er zeker van dat jullie het goed zullen doen. Twee Belgen die samen een aantal fora modereren, dat kan trouwens niet mislopen toch? Precies! Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.