Nyltje Geplaatst: 4 juni 2013 Rapport Geplaatst: 4 juni 2013 Succes, maar vooral veel plezier! ;D Reageren
N4mechang3x Geplaatst: 5 juni 2013 Rapport Geplaatst: 5 juni 2013 Hartstikke veel succes, ik ben benieuwd wat eruit gaat komen! Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 5 juni 2013 Rapport Geplaatst: 5 juni 2013 Succes! Ben benieuwd of er nog iets van gemaakt kan worden, is nu niet heel actief, helaas. Reageren
Joriz Geplaatst: 6 juni 2013 Rapport Geplaatst: 6 juni 2013 Gefeliciteerd met jullie extra positie Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 6 juni 2013 Rapport Geplaatst: 6 juni 2013 Viel Erfolg! En veel plezier, natuurlijk. Reageren
Megadreams Geplaatst: 8 juni 2013 Rapport Geplaatst: 8 juni 2013 Bedankt voor jullie steun! Echter heb ik op dit moment examens dus zijn er nog geen concrete plannen om het subforum actiever te maken. Maar geen zorgen... dat komt zeker! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 8 juni 2013 Rapport Geplaatst: 8 juni 2013 Bedankt voor het vertrouwen in ons, ik heb er alleszins zin in en heb al wat ideetjes om wat mensen te lokken! Als je eens goed wilt trollen moet je in het Modding forum zijn, want de moderators zijn nieuw én ze zitten allebei in de examenperiode! Note: ik ben niet aansprakelijk voor de gevolgen van het trollen in het Modding forum. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 8 juni 2013 Rapport Geplaatst: 8 juni 2013 Goeie mannen hoor! Zet 'm op MD en Hannes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.