Dutchy3010 Geplaatst: 4 juni 2013 Rapport Geplaatst: 4 juni 2013 Inmiddels zijn al zoveel dingen bekend, dat het leuk is om daar een quiz over te houden. En het lijkt me ook erg leuk om gewoon te lezen wat voor vragen mensen bedenken. Regels: Maximaal 3 posts per persoon per dag. Geen spam, alleen vraag + antwoord. Indien iemand een antwoord heeft gegeven, die niet herhalen. Degene die de vraag goed beantwoord heeft, mag een nieuwe vraag stellen. Zodra de vragensteller 3 dagen niet gezegd heeft of een antwoord goed of fout is, mag degene die het antwoord gegeven heeft een nieuwe vraag stellen. De eerste vraag... Wat kan er gebeuren als je op Vinewood Boulevard loopt?
_Night-Men_ Geplaatst: 4 juni 2013 Rapport Geplaatst: 4 juni 2013 (bewerkt) Random characters tegenkomen Zoals die Lacy Jonas... Bewerkt: 4 juni 2013 door _Night-Men_
Foreigner97 Geplaatst: 4 juni 2013 Rapport Geplaatst: 4 juni 2013 Wat voor leuk detail is er te ontdekken op politieauto's uit Los Santos? Tip: het komt in ieder geval naar voren in trailer 1.
Sir_Ballas Geplaatst: 4 juni 2013 Rapport Geplaatst: 4 juni 2013 er staat "obey and survive" op de deur.
Foreigner97 Geplaatst: 4 juni 2013 Rapport Geplaatst: 4 juni 2013 (bewerkt) Dat klopt, maar ik zoek nét iets anders. Je bent heel dichtbij. Ik geef nog een hint vrij: Het is verwerkt in het logo op politieauto's, en het heeft wat te maken met verhalen die ronddeden over GTA San Andreas, maar inmiddels achterhaald zijn. Bewerkt: 4 juni 2013 door Foreigner97
thebig Geplaatst: 4 juni 2013 Rapport Geplaatst: 4 juni 2013 (bewerkt) Bigfoot staat in het logo. Verdraaid, Nandro! Maar ik wist toch niet direct een vraag. Bewerkt: 4 juni 2013 door thebig
Foreigner97 Geplaatst: 4 juni 2013 Rapport Geplaatst: 4 juni 2013 NandroDavids heeft (als eerste) het juiste antwoord gegeven, dus hij is aan de beurt!
NandroDavids Geplaatst: 4 juni 2013 Rapport Geplaatst: 4 juni 2013 Foreigner97 heeft mij per PM (hij zat al aan de 3 posts ) laten weten dat ik het juiste antwoord heb, dus bij dezen een nieuwe vraag: Hoe heet de hond van Franklin?
Recommended Posts