Jump to content

Pre-Release GTA V Quiz!

Recommended Posts

• Reacties 330
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

43

• _Night-Men_

39

• Foreigner97

34

• 3L1077

30

Geplaatst:

Het spel is (bijna helemaal) als realistisch bedoeld, dus je kunt zoveel opnoemen. AI en graphics zijn zeker richting de realistische kant, maargoed.

Dieren, nagebouwde gebouwen, highways

Geplaatst:

nope dat was ook niet wat ik bedoelde maar ik zal 2 tips geven:

het heeft te maken met vliegtuigen en vrouwen(en komt in een van de trailers voor.

Geplaatst:

Er zijn vrouwelijke agentes... En voor de vliegtuigen ben ik niet zeker, misschien dat ze wat zwaarder vliegen en je er toegang toe hebt omdat Trevor een ex-militair is?

Geplaatst:

die is ook goed maar ik mis er nog eentje;nog een hint:

laat je moeder/zus op en neer springen en dan schiet het je hopelijk wel binnen.

Geplaatst:

Nee, de vrouwelijke rondingen (lees borsten) bewegen ook mee wanneer de vrouw zelf beweegt.

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, de vrouwelijke rondingen (lees borsten) bewegen ook mee wanneer de vrouw zelf beweegt.

:klap::Y

volgende voor foreigner96!

sorry ik had al op "plaatsten"geklikt voor ik er zelf erg in had :fp:

>>> Door VWO-er: Ik heb er persoonlijk geen problemen mee als je de vraag stelt en vervolgens over het maximum berichten heen gaat ;) Dat limiet is er meer tegen mensen die honderden antwoorden willen geven.<<<

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

Op welk echt bestaand gebied in Los Angeles is dit gebied gebaseerd?

gallery_1_155_38167.jpg

Geplaatst:

Nou, ik zou "Los Angeles River" zeggen, maar misschien heb je het over de wijken rond het riool?

Geplaatst:

Ik bedoelde inderdaad de Los Angeles River, dus jij mag de volgende bedenken. :)

Geplaatst:

Dus... Noem de eerste 3 voertuigen die we hebben leren kennen in GTA V, die ook al in de IV-era aanwezig waren!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...