Hultates Geplaatst: 10 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2013 Welke nachtclub in Los Santos is afgeleid van Whiskey a Go Go ?
Foreigner97 Geplaatst: 10 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2013 Tequi la-la, of iets dergelijks.
Foreigner97 Geplaatst: 10 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2013 Wat is de extra bonus die je krijgt als je GTA V pre-ordert?
Venzio Geplaatst: 10 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2013 Een zeppelin die bestuurbaar is.
Hultates Geplaatst: 11 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2013 Een zeppelin met Atomic thema.
Foreigner97 Geplaatst: 11 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2013 Venzio gaf het antwoord waar ik naar zocht, dus hij mag de volgende vraag bedenken!
Venzio Geplaatst: 11 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2013 Noem alles wat je krijgt als je een Collecter's edition pre-ordered.
3L1077 Geplaatst: 11 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2013 Inclusief of exclusief de dingen die je ook krijgt bij de SE?
Venzio Geplaatst: 11 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2013 Inclusief of exclusief de dingen die je ook krijgt bij de SE? Gewoon echt alles, dus inclusief.
T-JaY Geplaatst: 11 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2013 Helleuw, ik ben nieuw op dit forum. Ik volg het al jaren en ben nu eindelijk geestelijk en mentaal in staat om een account aan te maken -O-. Maar nu even ot: 1. De volledige retail versie van GTA V. (Zappelin etc.) 2. Collectible steelbook met exclusieve artwork. 3. Blueprint Map. 4. Special Ability Boost. (25% sneller opladen van special ability) 5. Stunt Plane Trials. (De naam zegt het al; je kan op verschillende plaatsen in Los Santos en Blaine County extra stuntvlieg uitdagingen vinden) 6. Bonus outfits, tattoos. 7. Extra wapens (kan je gratis bij de ammu nation oppakken ; Pistol .50, Bullpup Shotgun en Melee Hammer. 8. Grand Theft Auto security bag met logo key. 9. Grand Theft Auto V New Era 9FIFTY snapback cap. (Swag ofzo? :confused: ) 10. Custom Characters voor Grand Theft Auto Online. 11. Een sleutel vanaf het begin voor je garage, met in de sp al een 1930’s style Hotknife Hotrod erin en in de mp een Khamelion Electric. Dat was het wel zo'n beetje denk ik.
Venzio Geplaatst: 11 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2013 Helleuw, ik ben nieuw op dit forum. Ik volg het al jaren en ben nu eindelijk geestelijk en mentaal in staat om een account aan te maken -O-. Maar nu even ot: 1. De volledige retail versie van GTA V. (Zappelin etc.) 2. Collectible steelbook met exclusieve artwork. 3. Blueprint Map. 4. Special Ability Boost. (25% sneller opladen van special ability) 5. Stunt Plane Trials. (De naam zegt het al; je kan op verschillende plaatsen in Los Santos en Blaine County extra stuntvlieg uitdagingen vinden) 6. Bonus outfits, tattoos. 7. Extra wapens (kan je gratis bij de ammu nation oppakken ; Pistol .50, Bullpup Shotgun en Melee Hammer. 8. Grand Theft Auto security bag met logo key. 9. Grand Theft Auto V New Era 9FIFTY snapback cap. (Swag ofzo? :confused: ) 10. Custom Characters voor Grand Theft Auto Online. 11. Een sleutel vanaf het begin voor je garage, met in de sp al een 1930's style Hotknife Hotrod erin en in de mp een Khamelion Electric. Dat was het wel zo'n beetje denk ik. jij bent!
T-JaY Geplaatst: 11 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2013 Ik weet niet of deze vraag al is gesteld, maar toch doe ik het maar.. Op welke bestaande telefoon is de in game telefoon gebaseerd? PS. Even offtopic, hoe doe je eigenlijk smileys in dit forum zetten? :$ >>> Door .Timothy: Zie daar je antwoord <<<
Phoenyxar Geplaatst: 11 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2013 U doelt op de iPhone? (met de iFruit gebruikt in artworks)
Recommended Posts