Jump to content

Pre-Release GTA V Quiz!

Recommended Posts

• Reacties 330
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

43

• _Night-Men_

39

• Foreigner97

34

• 3L1077

30

Geplaatst:

een bankje op straat :D

Hehe, eindelijk het goede antwoord. Voor de mensen die het antwoord niet konden vinden: het bankje met de tekst "Your add here" staat voor de Ammunation.

Volgende voor jou.

Geplaatst:

Hoe heet de achievement/trophie met de tekst "Voltooi het spel voor 100%"?

Geplaatst:

Deze heet

Career Criminal

"Voltooi het spel voor 100%"

Volgende is voor jou!

Geplaatst:

hoho ik was. ik vind het niet erg dat jij nu een vraag stelt (ik kon zelf niks verzinnen) maar laat het me voortaan even weten ;)

Geplaatst:

hoho ik was. ik vind het niet erg dat jij nu een vraag stelt (ik kon zelf niks verzinnen) maar laat het me voortaan even weten ;)

Sorry, maar op andere fora is het dat na 3 dagen gewoon iemand een vraag mag posten...

Geplaatst:

Het is nog steeds de beurt aan ballas4life. Hij is dit topic vergeten, wat kan gebeuren. Het beste is om de volgende keer de vragensteller een PB te sturen om hem er aan te herinneren dat het zijn beurt is, Ezra24rct3. Dat is dan wel zo netjes, i.p.v. zelf een vraag te stellen terwijl het helemaal jouw beurt niet is.

Kom maar op met je vraag, ballas4life. :)

Geplaatst:

een hele simpele:

hoe heet micheal's therapeut?

Dr. Isiah Friedlander

Personage 200px-Therapeut_Michael.jpg Isiah Friedlander Geslacht Man Gang Nvt. Woonplaats Los Santos GTA GTA V Stem Onbekend

Dr. Isiah Friedlander is de therapeut van Michael. Michael komt bij hem om te praten over zijn keuze tussen een crimineel of een normaal leven. Friedlander acht zich echter niet capabel om Michael te helpen en zou hem liever naar een andere therapeut sturen, zoals hij zegt in Michaels trailer.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...