Jump to content

Nieuwe indeling Gmail


Thundercover

Recommended Posts

Enkele dagen geleden in Google begonnen met de uitrol van een nieuw ontwerp voor Gmail. Hierin is het Postvak In opgedeeld in vijf tabbladen, te weten Primair, Sociaal, Reclame, Updates en Forums. Het is helaas nog niet mogelijk om andere tabbladen aan te maken. Inmiddels draai ik het op mijn desktop en ik vind het tot nu toe uitstekend werken. Ik krijg nu alleen nog meldingen van nieuwe mails als deze belangrijk zijn (Primair), dus meldingen voor nieuwsbrieven kunnen mij nu niet meer storen. :D Op m'n telefoon heb ik de nieuwe indeling nog niet helaas.

post-13783-0-50675500-1370443121.png

Wat vinden jullie ervan? Maken jullie hier al gebruik van (als je Gmail hebt)? Vind je het overdreven naast labels en dingen als Postvak Prioriteit?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 'm net ingesteld, bedankt voor het maken van dit topic! :)

Ikzelf moet zeggen dat ik dit een erg goede update vind; ik houd van ordening dus het is fijn dat alles per categorie wordt geplaatst. Je moet misschien zelf wat spelen met de settings, gezien Google zelf eerst de indeling maakt. Berichten van GTAforum werden bijvoorbeeld ingedeeld onder het kopje 'updates', terwijl ik het uiteraard liever heb onder het kopje 'forums'. Op diezelfde manier kun je berichten van Facebook, YouTube, Twitter et cetera ook onder het kopje 'primair' laten vallen, indien je dit nodig acht (dit doe je overigens door met je rechtermuisknop op een mailtje te drukken, dan heb je ook direct de optie om alle toekomstige mails van die persoon onder datzelfde kopje te laten vallen).

Al met al vind ik het dus een prima functie, hopelijk wordt 'ie ook snel geïntroduceerd voor de mobiele versie. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Op m'n telefoon heb ik de nieuwe indeling nog niet helaas.

Als je het over de duivel hebt: daarnet een update van de Gmail-app met de nieuwe indeling. Op het eerste gezicht lijkt het soepel te werken, maar ik had eigenlijk ook niet anders verwacht. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ben toch niet zo tevreden over de nieuwe app, de verwijder knop is verdwenen en die labels werken voor geen meter. Voor elk bericht staat gewoon de eerste letter van de titel. Had toch wat beters verwacht :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik kom eigenlijk nooit op mijn Gmail. Of nouja niet via de website van Google. Ik heb al mijn emailadressen (op die van school na dan, nog geen mogelijkheid gevonden hoe of wat) in Thunderbird bij elkaar staan, adresboekje erbij alles. Best wel makkelijk, alhoewel dit ook wel erg makkelijk oogt!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...