Jump to content

straaljager

bramhawk

Recommended Posts

Ik ben nu al ongeveer halverwege Las Venturas op pc, en ik heb nog altijd geen straaljager gevonden. Hoewel ik deze al zag op screens.

Ik heb trouwens de pc versie.

Waar vind ik die straaljager??

THX

Delen op andere websites

de straaljager krijg je pas na een bepaalde missie (kijk even in de walktrough om welke missie dat gaat en of je die nou wel of niet gedaan hebtwalktrough)

naja veel succes en als je hem nou nog niet hebt dan moet je nog even wat missies halen :D

(Als je de straaljager wel hebt dan staat die bij je eigen airstrip in LV in de desert;) )

Delen op andere websites

de straaljager krijg je pas na een bepaalde missie (kijk even in de walktrough om welke missie dat gaat en of je die nou wel of niet gedaan hebtwalktrough)

naja veel succes en als je hem nou nog niet hebt dan moet je nog even wat missies halen :D

(Als je de straaljager wel hebt dan staat die bij je eigen airstrip in LV in de desert;) )

wtf, Naar waar gaat jou link??

En trouwens het is na de missie: Vertical Bird

Delen op andere websites

cheat.., als je geen zin hebt om moeilijk te doen.., maar IK begrijp niet waarom je deze zou willen. hij vliegt k#t en ik begrijp niet hoe je er vaart mee krijgt :angry: maar dat is mijn mening :rolleyes:

Delen op andere websites

cheat.., als je geen zin hebt om moeilijk te doen.., maar IK begrijp niet waarom je deze zou willen. hij vliegt k#t en ik begrijp niet hoe je er vaart mee krijgt :angry: maar dat is mijn mening :rolleyes:

je moet toch gewoon rechtse joystick even naar voor en dan wielen dicht en vliegen niet zo moeilijk

maar voor een straaljager vind ik dat hij niet snel gaat een straaljager moet minimum 3dubbele van at-400 doen normaal

Delen op andere websites

cheat.., als je geen zin hebt om moeilijk te doen.., maar IK begrijp niet waarom je deze zou willen. hij vliegt k#t en ik begrijp niet hoe je er vaart mee krijgt  :angry:  maar dat is mijn mening  :rolleyes:

je moet toch gewoon rechtse joystick even naar voor en dan wielen dicht en vliegen niet zo moeilijk

maar voor een straaljager vind ik dat hij niet snel gaat een straaljager moet minimum 3dubbele van at-400 doen normaal

Op de pc is dat NumLock8 2 seconden indrukken.

Delen op andere websites

als je goed kijkt zie je twee buizen aan de straaljagen die bewegen met 8 of 2. deze buizen moeten horizontaal zijn als je alleen naar voren wil vliegen (er komt blauw gas uit als je gas geeft)

Delen op andere websites

Je kan ook alles goud halen in de vliegschool, hoewel dat wel moeilijk is.

[...]

als je alles goud haalt in de vliegschool krijg je de HUNTER, niet de HYDRA wat hij bedoelde! ;)

Als je de missie 'Vertical Bird' hebt gedaan staat hij in een hangar op je vliegveld

Delen op andere websites

Je kan ook alles goud halen in de vliegschool, hoewel dat wel moeilijk is.

Ook al is het meerdere keren gezegd, hier vind je de locaties.

http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...cles&name=hydra

Sorry...maar goud halen bij de vliegschool levert je geen straaljager op hoor.....wat je wel krijgt is..........geheim.....haal het maar zelf dan.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...