Jump to content

skins en voertuigen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey ik heb san andreas&vice city en ik wil wel een paar autos en skins erin doen maar hoe moet dat ;) alvast bedankt

alex B)

Geplaatst:

bij vice city heb je img tool nodig, deze ecter kan niet bij sa gebruikt worde, ikk zelf heb gta sa ultimate editor, hoe je de skins er in moet doen is moeiljk uit te leggen misschien dat iemand anders dat wil doen?

Geplaatst: (bewerkt)

je gaat naar deze computer , dan bij lokaal station c en dan naar program files dan ga je naar rockstargames , dan klik je op de spel waar je de skin in wilt hebben , dan moet je naar zo gele map gaan waar skins op staat daar zet je hem dan in.

Bewerkt: door xboxsonnic
  • 5 weken later...
Geplaatst:

Hallo!!!

Ik heb gigantisch veel probleeme met San andreas als ik een auto/vliegtuig of motor wil toevoegen :? Ik heb de IMG Tool V2.0 gebruikt, maar als ik daar een de 2 oude bestanden verwijder (bijv.: infernus.dff en infernus.txd) en ik voeg de 2 gedownloade toe ( met de zelfde naam) dan start ik het spel weer op. Ga opzoek naar een infernus. Ik weet met behulp van een map waar die staat, maar dan loopt het spel vast en kan ik het ook niet meer opstarten.

Met de gta sa ultimate editor heb ik precies de zelfde problemen. Ik heb verschillende bestanden geprobeert, maar bij elk bestand het zelfde probleem.

Ik zou blij zijn met een oplossing. :engel:

Alvast bedankt _O_ , groetjes koen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...