Alexvandenelzen Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 Hey ik heb san andreas&vice city en ik wil wel een paar autos en skins erin doen maar hoe moet dat alvast bedankt alex B) Reageren
Proximitus Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 bij vice city heb je img tool nodig, deze ecter kan niet bij sa gebruikt worde, ikk zelf heb gta sa ultimate editor, hoe je de skins er in moet doen is moeiljk uit te leggen misschien dat iemand anders dat wil doen? Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) je gaat naar deze computer , dan bij lokaal station c en dan naar program files dan ga je naar rockstargames , dan klik je op de spel waar je de skin in wilt hebben , dan moet je naar zo gele map gaan waar skins op staat daar zet je hem dan in. Bewerkt: 13 juli 2005 door xboxsonnic Reageren
koeniej Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Hallo!!! Ik heb gigantisch veel probleeme met San andreas als ik een auto/vliegtuig of motor wil toevoegen Ik heb de IMG Tool V2.0 gebruikt, maar als ik daar een de 2 oude bestanden verwijder (bijv.: infernus.dff en infernus.txd) en ik voeg de 2 gedownloade toe ( met de zelfde naam) dan start ik het spel weer op. Ga opzoek naar een infernus. Ik weet met behulp van een map waar die staat, maar dan loopt het spel vast en kan ik het ook niet meer opstarten. Met de gta sa ultimate editor heb ik precies de zelfde problemen. Ik heb verschillende bestanden geprobeert, maar bij elk bestand het zelfde probleem. Ik zou blij zijn met een oplossing. Alvast bedankt , groetjes koen Reageren
eldy Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 ik gebruik ook imgtool 2.0 en die dee ik ook al voor vice city Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.