Bassieboy35 Geplaatst: 9 juni 2013 Rapport Geplaatst: 9 juni 2013 Zoals jullie weten duurt het, als de datums blijven, niet meer zo heel lang voor GTA V. Hoe gaan jullie GTA V voor de eerste keer uitspelen? Kies je voor zo snel mogelijk door de missies werken, rustig de tijd nemen, filmpjes overslaan, filmpjes niet overslaan of iets anders? Zelf zou ik hem niet al te gauw uitspelen en eerst de filmpjes te kijken zodat het verhaal meteen duidelijk word. Daarna kan ik hem eens wat sneller uitspelen om dat het verhaal dan toch al bekend is. Laat hier jou eerste storyline horen! Reageren
thebig Geplaatst: 9 juni 2013 Rapport Geplaatst: 9 juni 2013 Ik denk dat ik het ga aanpakken zoals bij GTA IV: elke dag een tweetal missies spelen op hardlock terwijl ik de cutscenes bekijk. Als ik een missie niet pass, doodga of door de politie wordt opgepakt, start ik mijn savegame herop. Ik gebruik geen autosave. De tweede keer doe ik het met free-aim en autosave en speel ik gewoon door, wat er ook gebeurt. De cutscenes skip ik dan wel. Reageren
KVV Geplaatst: 9 juni 2013 Rapport Geplaatst: 9 juni 2013 De eerste dagen een paar missies. In het eerste weekend ervoor zorgen dat ik alle tijd heb. En dan lekker heel het weekend doorspelen. Is het al bekend hoeveel missies we kunnen verwachten? Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 9 juni 2013 Rapport Geplaatst: 9 juni 2013 denk zowiezo eerst kijken naar het spel zelf de wereld enz voertuigen proberen later wat missies doen Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 juni 2013 Rapport Geplaatst: 9 juni 2013 Als ik een missie niet pass, doodga of door de politie wordt opgepakt, start ik mijn savegame herop. Ik gebruik geen autosave. Klinkt herkenbaar :$ Ik doe eigenlijk altijd een beetje hetzelfde. Volle concentratie op de missie's en de verhaallijn en alle cutscenes uitkijken. Ik wil weten wat ik doe en waarom. Dus de verhaallijn begrijpen is belangrijk. Ga hem wellicht wel meerdere keren herspelen en elke keer wat losser rondrijden en meer van de omgeving genieten. Dat zal ik de eerste keer ook wel doen, maar mijn freeroam- en missiemanier van spelen zijn volledig gescheiden. Zorgt er natuurlijk wel voor dat ik soms een zijmissie moet herspelen omdat ze ontdek al freeroamend, maar ja. Dat is een deel van de charme. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 9 juni 2013 Rapport Geplaatst: 9 juni 2013 Eerste keer rustig uitspelen, tussen de missie's door wat rotzooien. Gewoon rustig aan, ben daar wel een tijdje mee bezig Daarna het niveau wat opschroeven en nog een keer uitspelen. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 9 juni 2013 Rapport Geplaatst: 9 juni 2013 I don't care. Maakt me niets uit of ik doodga tijdens missies, cheats etc. Ik ben geen hardcore gamer, ik zal alleen wat rondfucken, en die storyline, tja dat gaat met cheats. Reageren
ClownOnDuty Geplaatst: 9 juni 2013 Rapport Geplaatst: 9 juni 2013 Op men eigen rustig op men gemak zonder iemand dat constant zelf wild spelen. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 9 juni 2013 Rapport Geplaatst: 9 juni 2013 Gewoon lekker in een rustig tempo de verhaallijn spelen, dat zal ik de eerste keer doen. Uiteraard af en toe echt wel een stukje simpelweg rondrijden, 'verkennen' en op zoek naar wat er allemaal mogelijk is, maar echt voor de 100% zal ik pas de tweede keer gaan. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 9 juni 2013 Rapport Geplaatst: 9 juni 2013 rustig en de filmpjes (cutscenes) NIET overslaan . Hoe wil je anders het verhaal volgen? Reageren
benhelsloot Geplaatst: 9 juni 2013 Rapport Geplaatst: 9 juni 2013 zoals ik gta 4 ook uitspeel, realistisch alleen met een handpistool (natuurlijk niet als je in de missie een sniper,ak/m4 enzovoort nodig hebben) is best te doen gewoon rustig schuilen en headschots maken Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 juni 2013 Rapport Geplaatst: 9 juni 2013 Lekker rustig de storyline uitspelen. Ondertussen het gebied verkennen. Ik ben niet iemand die urenlang doelloos kan rondrijden (wellicht wel vliegen ), maar wil wel regelmatig een missie doen. Kan niet wachten. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 9 juni 2013 Rapport Geplaatst: 9 juni 2013 Ik ga het rustig aan doen. Ik ben niet zo'n iemand die alles zo snel mogelijk wil halen of doen, ik ga me gewoon op m'n dooie gemakje door de storyline banen en het gebied verkennen. Een missie of twee per 'speelsessie', vliegtuigje instappen, en de wereld maar verkennen. Oh ja, natuurlijk hier en daar een zijmissie of een random character meepakken, als het zo uitkomt. Misschien doe ik er op die manier er een paar maanden tot een half jaar over om het uit te spelen (zoals bij GTA IV), maar dat maakt mij niets uit. Zo geniet je er het langst van. Oh, en natuurlijk sla ik geen cutscenes over. Op die manier blijf je wat in de storyline. Missies spelen is één, maar het leukste is als je wat in de storyline zit en ook begrijpt wáarom je die missie doet. Alleen als ik het verhaal al globaal ken (als ik het voor de zoveelste keer speel bijvoorbeeld) sla ik de cutscenes meestal over, afhankelijk van mijn interesse op dat moment en hoe de cutscene er uit ziet. Ik ben niet iemand die urenlang doelloos kan rondrijden Ik wel. Heerlijk vind ik dat, een toffe auto pakken en vervolgens 'de hort op'. Zeker met het beloofde buitengebied van GTA V ga ik me geen moment vervelen met een mooie terreinwagen door de bossen of zandduinen. Reageren
Svenie Geplaatst: 9 juni 2013 Rapport Geplaatst: 9 juni 2013 Wellicht dat ik mij vanaf de eerste missie ga bezig houden met de missiebeschrijvingen op WikiGTA. Sowieso speel ik eerst de verhaallijn, rondcruisen is iets wat ik pas erna doe. Het lijkt me trouwens dat je de omgeving al voldoende leert kennen door missies te spelen. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 9 juni 2013 Rapport Geplaatst: 9 juni 2013 Sowieso alle cutscenes uitkijken en voor de rest alles rustig aan hoofdmissies afwisselen met side missions en andere kleine opdrachtjes en het allemaal niet te snel uitspelen. Af en toe ook gewoon is de tijd nemen om bepaalde locaties en gebouwen te verkennen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.