p-p Geplaatst: 9 juni 2013 Rapport Geplaatst: 9 juni 2013 (bewerkt) Vrijwel iedereen is het met elkaar eens, net als ik: ik ga zo veel mogelijk van het spel en het verhaal genieten, op mijn manier. Dat doe ik door de missies te spelen, de eerste vijf ofzo iets sneller, en vervolgens een aantal missies spelen wanneer ik er zin in heb. Dat is meestal 2/3 keer per potje, rustig aan doen mét cutscenes bekijken en tussendoor genieten van de supermooie wereld! Ik kan echt niet wachten, zeker door het vertellen van zo'n uitgebreid verhaal, door me helemaal in te leven dus, krijg ik er echt heeel erg veel zin in! Vanaf vandaag (09/07) nog 99 dagen wachten!! Bewerkt: 9 juni 2013 door p-p Reageren
AOSY86 Geplaatst: 10 juni 2013 Rapport Geplaatst: 10 juni 2013 Zoals meeste van jullie zal ik ook rustig doen met missies (elke spel sessie 2-3 missies), cut scenes zal ik ook bekijken en verder stad verkennen. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 10 juni 2013 Rapport Geplaatst: 10 juni 2013 Ook ik ga rustig van het spel genieten. Ik begin met ongeveer 5 missie's, waarbij ik alle 5 de cutscenes afkijk, daarna heb je al een klein beetje het idee waar het verhaal over gaat. Vervolgens ga ik een stukje rondtoeren, om de wereld te verkennen. Vervolgens ga ik weer aan de slag met het verhaal. Zo probeer ik gewoon lekker te genieten van het spel. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 12 juni 2013 Rapport Geplaatst: 12 juni 2013 Ik ga nu keihard roepen dat ik eerst een beetje ga rondrijden om de stad te ontdekken, maar als het zover is duik ik waarschijnlijk vol op de verhaallijn, iets wat ik bij elke GTA heb gedaan. De stad echt ontdekken deed ik later, tijdens mijn zoektochten naar de collectables. De eerste keer ga ik ook echt niet voor de 100%, dat komt later wel. Uiteraard bekijk ik elke cutscene, want ik wil niks van het verhaal missen. Zelfs wanneer ik het spel jaren later nog steeds speel, spoel ik cutscenes niet door. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 12 juni 2013 Rapport Geplaatst: 12 juni 2013 Ik probeer altijd de singleplayer te beleven zoals Rockstar Games hem heeft bedoeld. Tussen missies door, vooral in het begin, wel wat verkenningstochten op de map om per karakter een beetje de sfeer te proeven van zijn "leven", maar verder vooral volop verhaallijn. Wat multiplayer betreft is het anders. Zodra de game een paar weken uit is (en de meeste Death Inc'ers de verhaallijn wel hebben uitgespeeld) de freeroam multiplayer in om alle te betreden interieurs en dergelijke leuke feiten op de map te verzamelen die veelal niet op de "gewone" maps zijn terug te vinden. (denk aan bijv. De IGN map) Bij Death Inc gebruiken we die info namelijk om onze avondjes leuker en uitdagender te maken, en daarnaast zou het natuurlijk supertof zijn om deze intell z.s.m. op WikiGTA te kunnen aanbieden! Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 20 juni 2013 Rapport Geplaatst: 20 juni 2013 Niks overslaan, rustig alles bekijken en tijdens missies als het kan dingen kijken in een interior waar je misschien niet meer kan komen. De snelheid in missies bij mij is vaak verschillend. Dan doe ik het weer snel, de andere keer weer langzaam met veel kloten er tussen door. Reageren
Big Boss Geplaatst: 20 juni 2013 Rapport Geplaatst: 20 juni 2013 Grote kans dat ik een livestream ga doen, dus gewoon de storyline volgen. Door gewoon het verhaal te volgen kom je meestal wel op alle verschillende plekken van de map. Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 20 juni 2013 Rapport Geplaatst: 20 juni 2013 Ik zal waarschijnlijk de campaign op m'n dooie gemak uitspelen, missie voor missie, geen cutscenes overslaan, proberen niet dood te gaan (:$) (I wish there was cloud-saving for PS3 :< (gescheiden ouders)) en dan overal rondklooien. Jaja, rondklooien zit er ook weer tussen! Maar ik zal waarschijnlijk niet voor de 100% gaan. Ik ben niet zo'n fan van allemaal kleinigheden... 100 hidden packages of iets dergelijks, is gewoon te veel. Reageren
3L1077 Geplaatst: 20 juni 2013 Rapport Geplaatst: 20 juni 2013 Ik zal waarschijnlijk de campaign op m'n dooie gemak uitspelen, missie voor missie, geen cutscenes overslaan, proberen niet dood te gaan ( :$) (I wish there was cloud-saving for PS3 :< (gescheiden ouders)) en dan overal rondklooien. Jaja, rondklooien zit er ook weer tussen! Maar ik zal waarschijnlijk niet voor de 100% gaan. Ik ben niet zo'n fan van allemaal kleinigheden... 100 hidden packages of iets dergelijks, is gewoon te veel. Waar is de tijd dat we onze 8Mb geheugenkaartjes hadden, en gewoon instopten waar we wilden... En ik zeker zonder cheats, en al die stuff, gewoon heel erg op mijn gemak, waar ik op het moment zin in heb. Zin in een missie, een missie. Zin in rondcruisen, rondcruisen dan, gewoon echt héél rustig en genietend. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 juni 2013 Rapport Geplaatst: 22 juni 2013 Ik kijk enorm uit naar de verhaallijn, die gaat reuze interessant worden. Ik denk dat ik de hoofdmissies de eerste paar dagen daarom ook zo veel mogelijk ga koesteren. Die bewaar ik, zoals het stukje vlees op mijn bord. Heb zin om direct naar de Alamo Sea te rijden en het levendige Los Santos te ontdekken. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 28 juni 2013 Rapport Geplaatst: 28 juni 2013 Ik heb alle tijd voor het spel aangezien ik waarschijnlijk de komende tijd werkeloos thuis zit Ik begin altijd met de storyline, en wanneer deze helemaal klaar is ga ik de multiplayer in Meestal doe ik dan afwisselend multiplayer en voor de 100%, oftewel, achievements proberen te halen Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 2 juli 2013 Rapport Geplaatst: 2 juli 2013 IK laat me gewoon mee slepen door het verhaal: als het interresant is dan gelijk wat meer missies achter elkaar en wanneer het een beetje vast loopt ga ik wat andere dingen doen. Ga het iig zonder cheats spelen. Reageren
Dotz Geplaatst: 2 juli 2013 Rapport Geplaatst: 2 juli 2013 Sowieso alle cutscenes uitkijken en voor de rest alles rustig aan hoofdmissies afwisselen met side missions en andere kleine opdrachtjes en het allemaal niet te snel uitspelen. Af en toe ook gewoon is de tijd nemen om bepaalde locaties en gebouwen te verkennen. Hier herken ik mij heel erg in! De eerste keer ga ik absoluut niet cheaten en absoluut geen walkthrough-materiaal in welke vorm dan ook doornemen. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 2 juli 2013 Rapport Geplaatst: 2 juli 2013 Sowieso alle cutscenes uitkijken en voor de rest alles rustig aan hoofdmissies afwisselen met side missions en andere kleine opdrachtjes en het allemaal niet te snel uitspelen. Af en toe ook gewoon is de tijd nemen om bepaalde locaties en gebouwen te verkennen. Hier herken ik mij heel erg in! De eerste keer ga ik absoluut niet cheaten en absoluut geen walkthrough-materiaal in welke vorm dan ook doornemen. Ik ga wel voor de mogelijke verhaallijn keuzes online kijken, wil niet netzoals in GTAIV weer alle verkeerde keuzes nemen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.