Michael Geplaatst: 2 juli 2013 Rapport Geplaatst: 2 juli 2013 Natuurlijk gaat dat met Cheats. Maar ik zal proberen om de volgende keer het te doen zonder Cheats Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 juli 2013 Rapport Geplaatst: 2 juli 2013 Dan neem je juist het nut van dat keuze systeem weg. En het is nu ook niet dat die keuzes zo'n grote impact hebben op je verhaal. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 2 juli 2013 Rapport Geplaatst: 2 juli 2013 (bewerkt) Dan neem je juist het nut van dat keuze systeem weg. En het is nu ook niet dat die keuzes zo'n grote impact hebben op je verhaal. Nee maar toen ik dwayne vermoorde i.p.v. playboy, vond ik het toch wel stom dat ik zijn loft niet had. Bewerkt: 2 juli 2013 door GrandTheftHaye Reageren
thebig Geplaatst: 2 juli 2013 Rapport Geplaatst: 2 juli 2013 Dan speel je het toch gewoon nog eens uit en neemt de andere keuze? Ik koop GTA V alleszins niet om de storyline één keer uit te spelen en voor de rest te free roamen of online te spelen. Ik denk dat de keuzes nu wel eens meer drastische gevolgen gaan hebben op de storyline, zoals op het einde van GTA IV. Bovendien lijkt R* uit te schijnen dat je voor elke overval zelf heel veel keuzes gaat moeten maken. Reageren
Faenty. Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Geplaatst: 3 juli 2013 Waarschijnlijk ga ik voor iedere keuze saven, omdat ik bang ben dat ik de verkeerde heb gemaakt, haha. Nu maar hopen dat er niet 50 keuzes zijn Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Geplaatst: 3 juli 2013 Het enige dat ik weet is dat ik het niet ga doen met cheats zoals ik gedaan heb bij IV en de Episodes (Bij BoGT zaten best leuke cheats...) Reageren
Faenty. Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Geplaatst: 3 juli 2013 Ik moet eerlijk toegeven dat ik waarschijnlij wel ga cheaten, maar mischien niet saven of tijdens de missies. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 4 juli 2013 Rapport Geplaatst: 4 juli 2013 Als ik zou aan cheaten zouden dat waarschijnlijk alleen cheats voor auto's etc. zijn die verder gaan invloed hebben op trophy's/achievements. Dus geen health of wapens. Reageren
freestyla Geplaatst: 4 juli 2013 Rapport Geplaatst: 4 juli 2013 Rustig uitspelen de stad verkennen, side missions doen, leepe wagens zoeken en geld verzamalen om alles te kunnen kopen Reageren
Faenty. Geplaatst: 4 juli 2013 Rapport Geplaatst: 4 juli 2013 Ik vind juist dat je de auto's zelf moet vinden, haha. En health in principe alleen als de game te moeilijk is vor me en ik gewoon die missie klaar wil hebben, maar mischien ook pas de tweede keer dat ik destory doe. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 5 juli 2013 Rapport Geplaatst: 5 juli 2013 Als ik zou aan cheaten zouden dat waarschijnlijk alleen cheats voor auto's etc. zijn die verder gaan invloed hebben op trophy's/achievements. Dus geen health of wapens. wat ik voor die tropys heb gedaan is ze eerst halen want dan worden ze niet meer vergrendeld. Reageren
3L1077 Geplaatst: 5 juli 2013 Rapport Geplaatst: 5 juli 2013 Zelfs als ze vergrendeld zijn kan je ze nog gewoon halen hoor. Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 5 juli 2013 Rapport Geplaatst: 5 juli 2013 Als ik eerlijk ben ga ik waarschijblijk het eerste weekend een beetje derpen en kloten en dan ga ik echt missies doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.