Jump to content

Hoe ga jij GTA V voor de eerste keer uitspelen?

Recommended Posts

• Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GrandTheftHaye

4

• Faenty.

3

• End Of The Riot

2

• thebig

2

Geplaatst:

Dan neem je juist het nut van dat keuze systeem weg.

En het is nu ook niet dat die keuzes zo'n grote impact hebben op je verhaal.

Geplaatst: (bewerkt)

Dan neem je juist het nut van dat keuze systeem weg.

En het is nu ook niet dat die keuzes zo'n grote impact hebben op je verhaal.

Nee maar toen ik dwayne vermoorde i.p.v. playboy, vond ik het toch wel stom dat ik

zijn loft

niet had.

Bewerkt: door GrandTheftHaye
Geplaatst:

Dan speel je het toch gewoon nog eens uit en neemt de andere keuze? Ik koop GTA V alleszins niet om de storyline één keer uit te spelen en voor de rest te free roamen of online te spelen.

Ik denk dat de keuzes nu wel eens meer drastische gevolgen gaan hebben op de storyline, zoals op het einde van GTA IV. Bovendien lijkt R* uit te schijnen dat je voor elke overval zelf heel veel keuzes gaat moeten maken.

Geplaatst:

Waarschijnlijk ga ik voor iedere keuze saven, omdat ik bang ben dat ik de verkeerde heb gemaakt, haha. Nu maar hopen dat er niet 50 keuzes zijn :clown:

Geplaatst:

Het enige dat ik weet is dat ik het niet ga doen met cheats zoals ik gedaan heb bij IV en de Episodes (Bij BoGT zaten best leuke cheats...)

Geplaatst:

Ik moet eerlijk toegeven dat ik waarschijnlij wel ga cheaten, maar mischien niet saven of tijdens de missies.

Geplaatst:

Als ik zou aan cheaten zouden dat waarschijnlijk alleen cheats voor auto's etc. zijn die verder gaan invloed hebben op trophy's/achievements. Dus geen health of wapens.

Geplaatst:

Rustig uitspelen de stad verkennen, side missions doen, leepe wagens zoeken en geld verzamalen om alles te kunnen kopen :puh:

Geplaatst:

Ik vind juist dat je de auto's zelf moet vinden, haha. En health in principe alleen als de game te moeilijk is vor me en ik gewoon die missie klaar wil hebben, maar mischien ook pas de tweede keer dat ik destory doe.

Geplaatst:

Als ik zou aan cheaten zouden dat waarschijnlijk alleen cheats voor auto's etc. zijn die verder gaan invloed hebben op trophy's/achievements. Dus geen health of wapens.

wat ik voor die tropys heb gedaan is ze eerst halen want dan worden ze niet meer vergrendeld.

Geplaatst:

Als ik eerlijk ben ga ik waarschijblijk het eerste weekend een beetje derpen en kloten en dan ga ik echt missies doen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...