GTA_Michael Geplaatst: 9 juni 2013 Rapport Geplaatst: 9 juni 2013 (bewerkt) Ontwikkelaar: Undead Labs Uitgever: Microsoft Studios Genre: Open World Platforms: Xbox 360 / (PC versie is in productie) Aantal spelers: 1 Release: 5/6/2013 (Xbox 360) / 20/9/2013 PC Demo: Ja Website: http://undeadlabs.com/ Wat vinden jullie van State of Decay? Gameplay: Bewerkt: 26 september 2013 door GTA_Michael Reageren
SpacyColours Geplaatst: 9 juni 2013 Rapport Geplaatst: 9 juni 2013 (bewerkt) DayZ en State of Decay zijn twee van de mooiste titels die ik ken, helaas blijft het bij de titels qua interesse voor mij. Bewerkt: 9 juni 2013 door SpacyColours Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 9 juni 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2013 (bewerkt) DayZ en State of Decay zijn twee van de mooiste titels die ik ken, helaas blijft het bij de titels qua interesse voor mij. DayZ is geen game hé, DayZ is een mod voor de simulator Arma 2: Operation Arrowhead. (Wat een hele goede simulator is met allemaal soorten mods ervoor (DayZ,Takistan Life, Island Life, Wasteland , enz) Bewerkt: 9 juni 2013 door GTA_Michael Reageren
Venzio Geplaatst: 9 juni 2013 Rapport Geplaatst: 9 juni 2013 DayZ is wel een game, die nog niet gereleased is. DayZmod.com is de mod, dus eigenlijk kan je wel spreken van een game als je het over DayZ hebt. (Zie ook hier de Wikipedia) Ik ga nu even de demo/trial van het spel spelen, ben zeer benieuwd! Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 9 juni 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2013 DayZ is wel een game, die nog niet gereleased is. DayZmod.com is de mod, dus eigenlijk kan je wel spreken van een game als je het over DayZ hebt. (Zie ook hier de Wikipedia) Ik ga nu even de demo/trial van het spel spelen, ben zeer benieuwd! Het is dan misschien wel een game, maar voorlopig blijft het nog een Mod. Aangezien de developers van de DayZ Standalone maar blijven uitstellen... Reageren
Venzio Geplaatst: 9 juni 2013 Rapport Geplaatst: 9 juni 2013 DayZ is wel een game, die nog niet gereleased is. DayZmod.com is de mod, dus eigenlijk kan je wel spreken van een game als je het over DayZ hebt. (Zie ook hier de Wikipedia) Ik ga nu even de demo/trial van het spel spelen, ben zeer benieuwd! Het is dan misschien wel een game, maar voorlopig blijft het nog een Mod. Aangezien de developers van de DayZ Standalone maar blijven uitstellen... Nee hoor, deze maand komt gewoon een beta-versie uit. Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 9 juni 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2013 DayZ is wel een game, die nog niet gereleased is. DayZmod.com is de mod, dus eigenlijk kan je wel spreken van een game als je het over DayZ hebt. (Zie ook hier de Wikipedia) Ik ga nu even de demo/trial van het spel spelen, ben zeer benieuwd! Het is dan misschien wel een game, maar voorlopig blijft het nog een Mod. Aangezien de developers van de DayZ Standalone maar blijven uitstellen... Nee hoor, deze maand komt gewoon een beta-versie uit. Ja, dat zeiden ze vorig jaar ook. Dat de alpha uit zal komen in December.. Reageren
Faenty. Geplaatst: 9 juni 2013 Rapport Geplaatst: 9 juni 2013 DayZ is wel een game, die nog niet gereleased is. DayZmod.com is de mod, dus eigenlijk kan je wel spreken van een game als je het over DayZ hebt. (Zie ook hier de Wikipedia) Ik ga nu even de demo/trial van het spel spelen, ben zeer benieuwd! Het is dan misschien wel een game, maar voorlopig blijft het nog een Mod. Aangezien de developers van de DayZ Standalone maar blijven uitstellen... Dus dan is GTA V ook geen game omdat ie nog niet uigekomen is? Spel ziet er wel interessant uit, maarja kheb geen geld haha. Reageren
Davedavy Geplaatst: 22 juni 2013 Rapport Geplaatst: 22 juni 2013 Is er al wat bekend over de PC versie? Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 22 juni 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2013 Is er al wat bekend over de PC versie? Ze zeggen dat ze ermee bezig zijn.. State of Decay is our ambitious zombie-survival open world game currently under development at Undead Labs for release on Xbox 360 / Xbox LIVE Arcade and PC. Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 26 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2013 (bewerkt) De PC versie is sinds 20 september te kopen op steam als Early Access. Hij kost 18,99! OPGELET: Je hebt een Xbox 360 controller nodig om het spel te spelen! Bewerkt: 26 september 2013 door GTA_Michael Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.