Jump to content

Apple Up To Date


GuitarGuy666

Recommended Posts

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Grand Theft Auto TOM

    14

  • 3L1077

    11

  • Davedavy

    5

  • GuitarGuy666

    3

@Tom, als er binnenkort een officiële Beta komt kan ik die dan wél gebruiken?

Hoe bedoel je? Bèta's zijn nooit aan 'normale' gebruikers ter beschikking gesteld. Je moet echt ontwikkelaar zijn of iemand kennen die een UDID voor je wilt registreren. Maar als je UDID dus niet geregistreerd is en je installeert iOS 7 bèta, dan krijg je de melding dat je geen ontwikkelaar bent. Heeft mij vorig jaar bij de vierde bèta van iOS 6 een hoop gerotzooi gekost om iOS 5.1.1 weer terug te zetten, omdat m'n iPod geblokkeerd werd. Helemaal resetten in iTunes en alles handmatig terugzetten, omdat de backup verloren was geraakt in iCloud. Had er ook geen op m'n laptop gezet... Anyway, ik zou toch wachten óf dus op een legale manier iOS 7 verkrijgen (UDID bijv.). Je kunt die alsnog krijgen zonder dat je ontwikkelaar bent of iemand die ontwikkelaar is kent, maar daar mag ik verder niets over zeggen, helaas.

Reden dat bèta's niet voor het publiek bedoeld zijn, is omdat Apple ze constant nauwlettend in de gaten houdt op bugs, crashes en andere problemen. Die kunnen ze dan oplossen middels een volgende bèta. Als je gewone gebruikers een bèta geeft, dan krijg je een hoop gesodemieter met irrelevante problemen. Bèta's zijn er om ontwikkelaars te helpen hun apps compatibel te maken met het desbetreffende OS.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

942108_532818190117126_2089322044_n.jpg

Draai sinds gisteravond iOS 7 perfect :)

Enigste minpuntje tot nu toe vind ik de animatie bij het openen en sluiten van een app, deze duurt me net toch ietsje te lang waardoor onnodige tijd verloren gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Draai sinds gisteravond iOS 7 perfect :)

Werkt het stabiel? Ik heb alleen mijn oude iPhone geupdate voor testen. Ik wacht nog even met het overzetten van mijn primaire telefoon aangezien ik wel nog wil kunnen bellen. Is het gelukt alle data (contacten, muziek, instellingen) weer terug te zetten en werken alle apps stabiel?

Link to comment
Delen op andere websites

Een vraagje: waar dienen de puntjes bovenin voor?

Die zijn voor wat je nu ook links van je provider ziet (dus het bereik). Snap wel dat dat trouwens even vreemd is om te zien. Is heel anders dan men gewend is van welke telefoon dan ook. :puh:

Inmiddels iOS 7 bèta op mijn iPod touch geïnstalleerd. En om de één of andere reden ziet het er zo mooier uit dan Apple ons heeft getoond met de preview. :puh:

1011828_584846464893572_1045291218_n.jpg

179706_584834711561414_2092238116_n.jpg

983591_584834708228081_880383603_n.jpg

1013107_584834704894748_373396075_n.jpg

Ik moet even benadrukken dat het op veel vlakken erg stotterig werkt, maar het is en blijft een bèta. Met iOS 6 bèta was het net zo erg. Pas bij de derde bèta was het veel vloeiender. Verwacht dat dit met iOS 7 net zo zal gaan. :)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Helaas kan ik daar weinig zinnigs over zeggen, omdat het een bèta betreft. Zoals eerder gezegd, zal er bij de volgende of derde bèta wel een flink verschil in snelheid zijn. Al durf ik toch wel toe te geven dat hij op sommige vlakken vloeiender overkomt dan iOS 6. Maar dat kan komen door de nieuwe animaties. :puh:

Weet je, ik zal vandaag eens een filmpje proberen te maken om je een indicatie van de performance te geven en natuurlijk enkele features. ;)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet eigenlijk niet eens of ik zelfs ooit naar iOs 7 zal willen updaten.

Waarom niet? Als het om het design gaat: daar wen je echt aan, hoor. Pas als je iOS 7 zelf ervaart kun je oordelen, vind ik. Was in het begin ook niet echt onder de indruk qua interface, maar na het zelf te hebben uitgeprobeerd voelt het toch anders aan. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...