3L1077 Geplaatst: 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2013 Njaa. Het is wat.. Niet veel nieuws. Plus die duikscreens, we weten het nu wel.. Ik erger me inderdaad ook wel wat aan de duikscreens, die zijn volgens mij echt altijd het zelfde, dat gevoel heb ik veel minder bij de gewone screens. Wel vraag ik me af wat dit is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2013 Njaa. Het is wat.. Niet veel nieuws. Plus die duikscreens, we weten het nu wel.. Ik erger me inderdaad ook wel wat aan de duikscreens, die zijn volgens mij echt altijd het zelfde, dat gevoel heb ik veel minder bij de gewone screens. Wel vraag ik me af wat dit is. Waarschijnlijk Rockstar's parodie op de Salvation Mountain in Californië. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2013 Njaa. Het is wat.. Niet veel nieuws. Plus die duikscreens, we weten het nu wel.. Ik erger me inderdaad ook wel wat aan de duikscreens, die zijn volgens mij echt altijd het zelfde, dat gevoel heb ik veel minder bij de gewone screens. Wel vraag ik me af wat dit is. Waarschijnlijk Rockstar's parodie op de Salvation Mountain in Californië. +1 voor Rockstar, zo'n oog voor detail... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2013 Heavy!! :D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2013 Waarschijnlijk Rockstar's parodie op de Salvation Mountain in Californië. Hmm, daar kunnen ze grappige dingen mee doen. Kan wel eens een Easter Egg worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2013 Haha, eig best wel. Het Christendom wat vervangen door Epsilonisme. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2013 Ik erger me inderdaad ook wel wat aan de duikscreens, die zijn volgens mij echt altijd het zelfde, dat gevoel heb ik veel minder bij de gewone screens. Wel vraag ik me af wat dit is. Waarschijnlijk Rockstar's parodie op de Salvation Mountain in Californië. Gaaf! Echt leuk dat Rockstar zo in de details gaat, ik ben erg benieuwd hoe dat er uit gaat zien. Goed opgemerkt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the-mad-trevor Geplaatst: 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2013 Ik heb de screenshot even bezocht me google earth locaties Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KVV Geplaatst: 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2013 Geweldig gebied. Ik denk dat ik daar uren kan rondrijden zonder verveling. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2013 Wow, echt wow! Mooi uitgezocht, the-mad-trevor! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2013 mooie screenshots, de wapens zien er ook veel beter uit dan in gta 4 ik had ook gehoord dat je alles kan upgraden enzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2013 Check die uitgestrekte wastelands dan. Hoeveel lijken in bodybags zou Rockstar daar wel niet verstopt hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.