Jump to content
Joriz

Negen nieuwe GTAV screenshots

Zojuist heeft Rockstar Games vanwege de E3 gamebeurs negen nieuwe screenshots van Grand Theft Auto V vrijgegeven. Veel kijk en ontdek plezier!

med_gallery_1_147_260948.jpg

med_gallery_1_147_100397.jpg

med_gallery_1_147_168249.jpg

Alle nieuwe GTA5 screenshots zijn te bekijken in de galerij. Heb je wat ontdekt in de screenshots of wil je meepraten over GTAV dan kan dat op het forum.

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

De screen met de bruine auto, daarbij vind ik de achtergrond mooi, echt van die soort van straatjes. Een ontblofte boot. ;D Bij de screen met Trevoir is op de achtergrond denk ik een Sparrow te zien. En bij de screen bij het vliegtuig: hele mooie achtegrond, weer een stukje over de map van Gta. En ja hoor: weer een screen van het duiken, ze leggen er veel nadruk op. Hmm?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Nice!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA- (cont.)

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH IK KAN NIET WACHTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Als ik een tijdje geen screens heb gezien van GTA V dan denk ik "ach, dat wachten op die PC versie gaat wel lukken," maar dan zie ik weer die details en alles en dan AAAAAAAAAAAAAAAAH!!

(Er lopen nu trouwens twee dezelfde topics door elkaar heen, admins?)

Bewerkt: door SpacyColours

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...